Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Macce skrev:Kris Beech fick sparken för att han inte ville träna extra kondition.
http://www.expressen.se/sport/hockey/ha ... sparkades/
sir Ward skrev:Macce skrev:Kris Beech fick sparken för att han inte ville träna extra kondition.
http://www.expressen.se/sport/hockey/ha ... sparkades/
Låter märkligt. Att underkasta sig lite extra träning får mig att fundera på om Kris
verkligen trivdes i klubben. Kan även berott på att klubben ville ha bort Kris pga svagt resultat
och ville avsluta kontraktet omgående. Fult men har förekommit innan.
Stämmer det så liknar det lite Voutilainens case.
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
Ungefär som jag säger om Liket då och får folkstormen Smålänningens Julbord över mig.Inzaneclown skrev:Kris Beech? Nej tack. Dessutom, i vilken kedja skulle han gå in?
mrcadaza skrev:Ungefär som jag säger om Liket då och får folkstormen Smålänningens Julbord över mig.Inzaneclown skrev:Kris Beech? Nej tack. Dessutom, i vilken kedja skulle han gå in?
Liket är med enbart för att Fasth är skadad. Sen tycker jag han ska vara utanför laget. Han har ingen gjuten given plats. Möjligtvis i 4:e femman som reserv.
mrcadaza skrev:Är han på väg till HV månne tro?
Vad sker i kulisserna?
Fö så kan vi citera en reporter på AB "Petter Öhrling"efter det att Simon Önerud gjort 1-0 mot FBK.
Simon Önerud har ett av de bästa skotten i elitserien. Det visar han här med ett härligt dragskott rätt upp i vänsterkrysset.
Gött mos och detta mot Löffes äckliga kaffebönsdansande äckel.
hammare7 skrev:I dagens HV platsar han inte, kanske i fjärde femman men han är nog för dyr för de. Visst jag skulle kunna vilja se han i tredje femma då han tekar bra och är rätt fysisk. Men i de två första vill jag ha en bättre offensiv center.
Ja men ngn kanske kan lära honom att inte vara så loj emellanåt. Rhett lär ju inte fortsätta nästa år så Kroggen får hoppas på kvalite vad gäller en ev ny transatlant. Beech tycker jag däremot inte ska ta en utav dom platserna.Jompii skrev:Äh vem behöver Beech, vi har ju JASON KROG!
Davester skrev:Jag följer kanske världens bäste norrman genom tiderna, Morten Ask och kan än en gång bara beklaga att han släpptes så lättvindigt... 3 mål och 13 (!) ass på bara 12 spelade matcher i Norge. Minns med välbehag när han flög fram på isen i HV och fullständigt ägde matcherna. Elitserieklausul i kontraktet? Tror det gäller att hugga innan han skriver ett lukrativt NHL/KHL kontrakt på en sisådär 10-15 säsonger!
P.s följ vår hjälte på twitter @mrask21 där han bjuder på både skratt och en inblick i en hockeystjärnas vardag

Davester skrev:Jag följer kanske världens bäste norrman genom tiderna, Morten Ask och kan än en gång bara beklaga att han släpptes så lättvindigt... 3 mål och 13 (!) ass på bara 12 spelade matcher i Norge. Minns med välbehag när han flög fram på isen i HV och fullständigt ägde matcherna. Elitserieklausul i kontraktet? Tror det gäller att hugga innan han skriver ett lukrativt NHL/KHL kontrakt på en sisådär 10-15 säsonger!
P.s följ vår hjälte på twitter @mrask21 där han bjuder på både skratt och en inblick i en hockeystjärnas vardag
lejacques skrev:Vissa gillar underdogs. Andra inte.
Morten Ask skulle lätt platsa på en topp 10-lista över de sämsta HV-värvningarna på 2000-talet. Sedan att han gjorde/gör mycket poäng i Norges landslag är helt irrelevant.
Morten Ask var riktigt kass under sin tid i HV och skulle aldrig ha värvats från första början. Underkänt, Stillman!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst