Filmserier är min största hobby, finns inget bättre!

Toppskiktet finns, men serier är bra i olika säsonger så ranking är svårt.
Men här är iaf några grymma och självklara serier som man bara måste se.
Lost: För den som har tid, ork att gå igenom 122 avsnitt och älskar att gå in på djupet i karaktärer så är denna serie för dig. Rafflande spänning, förvirring till klarhet.. Min favorit "all time" science fiction-serie.
Seinfeld: Bästa situationskomedi som skapats, underbara karaktärer där man kan känna igen sig så väl i de obekväma situationer i livet. Har inte skrattat så mycket i mitt liv som till denna serie.
Dexter: En av dom första serierna som hade lite mer grövre handling, därav var den oemotståndlig med dess chockerande spänning. Sätt bara inte popcorn i halsen..
The Wire: Kriminalserie och den bästa av sitt slag. Följ det tuffa livet i gettot som i det toppstyrda inom polisen. kriminella som poliser, kamp på båda sidorna av lagen för att nå framgång.
Vikings: Man hör det på namnet, som Skandinavie så kan man inte missa detta. Det driv av deras naturliga blodtörst, likaså att exploatera världen, får en att sitta fastklistrad i soffan. Grov men om man sett mycket film så ska det inte va några problem.
How i Met Your Mother: En till "sitcom" men med en mer röd tråd jämnfört med Seinfeld. Underhållning av hög klass. Om du inte vill ha rynkor i pannan i förtid pga allt skratt ska du nog undvika denna..
Game of Thrones,
True Detective,
House of Cards och
Breaking Bad tillhör min topplista men dom har några redan tagit upp i tråden..
Här är iaf några bubblare: Hell on Wheels, Family Guy, Suites, South Park, Heros (fortfarande förbannad att dom la ner den), Homeland, Weeds, The 100, The Walking Dead, Daredevil.
Ps. En sak som är säker, det är förbannat många timmar man måste lägga ner. Få förunnat men lycka till.