Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
sussan skrev:Jag tror också på att Linus Klasen är ganska given som enda spelaren med ett hyggligt facit i "försäsongen" med landslaget.
FirstSwitch skrev:Skit att Zetterberg är skadad. Mikael Backlund ersätter.
Quila skrev:Lagkapten:
Henrik Sedin
Assisterande:
Daniel Sedin
Erik Karlsson
Bra val rakt igenom tycker jag.
Regnet skrev:Quila skrev:Lagkapten:
Henrik Sedin
Assisterande:
Daniel Sedin
Erik Karlsson
Bra val rakt igenom tycker jag.
Hur kommer det sig att det alltid är Henrik som är kapten? Vad gör honom mer lämpad än Daniel? Jag menar dom är ju genitiskt identiska så det borde ju vara hugget som stucket :p
Quila skrev:Patrik Berglund kallas in som ersättare till Rakell
Regnet skrev:Fan Håkan Södergren har inte många rätt idag, bänka Ovechkin... hallå iq badboll.
Men grym match av Tre Kronor på alla sätt idag. Man spelar hockey på nivå överjävlig som gör att SHL ser ut som division 1 hockey i Tyringe i jämförelse
sir Ward skrev:Regnet skrev:Fan Håkan Södergren har inte många rätt idag, bänka Ovechkin... hallå iq badboll.
Men grym match av Tre Kronor på alla sätt idag. Man spelar hockey på nivå överjävlig som gör att SHL ser ut som division 1 hockey i Tyringe i jämförelse
Legenden Håkan hade ju helt rätt. Ovetjkin, en egocentrisk spelare vart usel.
Regnet skrev:sir Ward skrev:Regnet skrev:Fan Håkan Södergren har inte många rätt idag, bänka Ovechkin... hallå iq badboll.
Legenden Håkan hade ju helt rätt. Ovetjkin, en egocentrisk spelare vart usel.
Visst han var inget vidare men inte speciellt mycket sämre än resten av laget förutom en idiotutvisning. Men det var ändå denna usle spelares förtjänst att ryssarna var millimetrar från att kvitera i slutet. Hade han vatt bänkad så hade det aldrig hänt.
sir Ward skrev:Bra tråd Quila med flera intressanta åsikter.
Saknar en fet matchtråd och sover matchtrådsexperten macce
Återgå till Hockeysnack (ej HV71)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster