Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Simon skrev:Vad betyder detta för laget?
"Ingenting egentligen utan vi letar vidare efter 1 spetsback"
Jag börjar bli väldigt yr på hans uttalanden, backsidan är något bland det svagaste jag sett. Och ja....öhhh!
Simon skrev:Vad betyder detta för laget?
Jag börjar bli väldigt yr på hans uttalanden, backsidan är något bland det svagaste jag sett. Och ja....öhhh!
Nutarviguld skrev:Simon skrev:Vad betyder detta för laget?
Ja jag menar Johansson Campoli Jere ut. 1 spetsback in ???
Junior skrev:Nutarviguld skrev:Simon skrev:Vad betyder detta för laget?
Fullt rimligt, en bra spetsback gör lika mycket som Campoli och Jere gjorde förra året.
wess skrev:
Ja men inte lika mkt som dom var tänkta att ge. Och räcker verkligen lika bra som förra året på backsidan?
Junior skrev:Nutarviguld skrev:Simon skrev:Vad betyder detta för laget?
Fullt rimligt, en bra spetsback gör lika mycket som Campoli och Jere gjorde förra året.
spaawn skrev:Hmm, känns som en amerikansk version av Kolan. Hoppas han är billigare än vad Kolan är eftersom det känns som en rejäl chansning att ta hit en spelare som aldrig spelat på stor rink eller varit utanför Nordamerika.
EDIT: Oops, missade att han hade en KHL-säsong på kontot. Iofs inte direkt succé-artad
spaawn skrev:Borde väl betyda att hult agerar?
Nutarviguld skrev:spaawn skrev:Borde väl betyda att hult agerar?
Borde det absolut betyda men Hult är Hult
spaawn skrev:Borde väl betyda att hult agerar?
spaawn skrev:8 backar varav 2 HELT oprövade är att chansa rejält enligt mig. Förr hade man väl oftast 9-10 backar i truppen varav 2 juniorer? Nu räcker det att 2 ordinarie backar är skadade/avstängda för att det skall bli rejält oroligt i försvaret.
Nutarviguld skrev:Enligt Mrmadhawk är Olausson klar för Kärpät.
Kan ju bara gissa att Olausson själv hellre hade spelat i Hv och att Hv därför har tackat nej pga något annat ?
Nutarviguld skrev:jag har tyvärr hört rykten från en sport journalist (säger inte hans namn pga förståeliga orsaker) att Christensen är helt avskriven
från Hv pga skador/risken för nya.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst