Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Nutarviguld skrev:Jo fast om Obyrne sticker så har vi ju 2 platser att fylla
Campolis och Obyrnes, man har iofs inte ersatt Karalahti heller han spelade ju oftast i första eller andra femman vem ska lira där nu hade man tänkt ?
frippe-borås skrev:Hade ju gärna sett att spetsen redan varit klar när säsongen tog slut, så jag hade jobbat om man själv hade suttit på den stolen Hult gör.
Pingumannen skrev:Dom flesta tror visst att man bygger ett lag bara sådär.
Det tar ett bra tag....
OCH det hjälper INTE BARA ATT VÄRVA SPETS!
SLUTA sett så sjukt höga krav från er egen sida på HV vad som ska värvas... Då blir ni själva bara besvikna...
Och sluta säga att Hult/Davidsson inte gör något.
TRO på ert lag och det dom gör!!!
Vissa av er är så sjukt kräsna att ni borde ta en funderare och skämmas rejält för det ni skriver, inte konstigt att HV71 slutade länka till detta forum...
frippe-borås skrev:Man kan nästan tro det då han sagt redan i december att de jobbar för kommande säsong.
Vad har han då gjort?
Nutarviguld skrev:Lite väl mycket person angrepp här nu förövrigt
spaawn skrev:Niklas Olausson fortfarande ledig, borde kunna vara en realistisk center-värvning som dessutom funkat bra med Arlbrandt tidigare, som han själv nämner i podcasten.
chinobar skrev:frippe-borås skrev:Hade ju gärna sett att spetsen redan varit klar när säsongen tog slut, så jag hade jobbat om man själv hade suttit på den stolen Hult gör.
Måste vara skönt att ha dina kontakter och ditt inflytande, när det bara är och peka på vilka spelare man vill ha och slanta upp.
Synd att inte du blev sportchef
hammare7 skrev:Inte lätt o vara sportchef för hv, hur de än gör blir vi missnöjda. Spelar nog ingen roll vilka de 2 sista spelarna blir så lär vi skrika avgå Hult.
frippe-borås skrev:spelade final
låg bra till redan i tabellen.
Idag finns det inte många spelare som just ringer för att jag vill spela i HV71, vill ni ha mig?!
Pingumannen skrev:vad gör en sportchef då frippe-borås? vill höra!
"nutarviguld" jo för att Skellefteå byggde ju sin grund och framgångssaga på enbart "spetsspelare"
dom hade ingen röd tråd överhuvudtaget..
Nick skrev:Kanske bara är jag men öppnar han inte upp lite för 2 forwardsvärvningar i denna artikel?
http://www.jp.se/article/johan-hult-vi- ... ed-obyrne/
" I en drömvärld så skulle vi också få in en spetscenter"
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster