Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
sammeandersson skrev:En ny intressant spelare har fått gå från KHL
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12135
sammeandersson skrev:Tim Stapleton hade varit en mumsbit. Iom att Lugano nu värvat Lapierre så har de sex utländska spelare på fyra platser. Stapleton har utgående kontrakt och skulle kunna vara en spelare som de är villiga att offra!
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9709
CarlTheMan skrev:sammeandersson skrev:Tim Stapleton hade varit en mumsbit. Iom att Lugano nu värvat Lapierre så har de sex utländska spelare på fyra platser. Stapleton har utgående kontrakt och skulle kunna vara en spelare som de är villiga att offra!
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9709
Var väl i princip klar för HV för ett par år sedan men klarade inte läkarundersökningen? Kan vara något som Hult har koll på.
Sampe skrev:Att HV skulle vara intresserade av "fler" spelare var något jag tidigare tog med en nypa salt. Det trodde jag enbart berodde på att de ville ha många järn i elden som det heter utifall Biel inte lyckas få en fullgod ersättare till Arlbrandt etc före den 15, e. Nu verkar den biten löst sig och Arlbrandt är väl troligen den som presenteras imorgon enligt uppgift.
MEN nu surras det fortfarande om att fler är på ingång. Det får mig att fundera lite. Hult får verkligen vatten på sin kvarn genom Arlbrandt med långsiktighet och rätt spelare och allt. Detta är en drömtråd och tänk utifall Pärs radarpartner Niklas Olausson är med i samma båt, smålänning och allt. Detta har jag absolut inget fog för att säga. Just därför jag postar den i drömtråden
Fortsätt drömma HV fans
Regnet skrev:Det hade varit grymt med Olausson men vad jag verkligen drömmer om är att spelarna vi har ska lyfta sig isätllet för en massa nya spelare in. Jag drömmer om att Stenlund, Andersson, Lias, Lestan och allt vad dom heter får sina stora genombrott och jag tycker vi ska fortsätta satsa på dom. En forward som ersättare för Laine är rimligt i år och nästa år kanske en till forward av Olaussons klass men inte mer nu för då hämmar vi bara de ungas chanser.
Sampe skrev:Att HV skulle vara intresserade av "fler" spelare var något jag tidigare tog med en nypa salt. Det trodde jag enbart berodde på att de ville ha många järn i elden som det heter utifall Biel inte lyckas få en fullgod ersättare till Arlbrandt etc före den 15, e. Nu verkar den biten löst sig och Arlbrandt är väl troligen den som presenteras imorgon enligt uppgift.
MEN nu surras det fortfarande om att fler är på ingång. Det får mig att fundera lite. Hult får verkligen vatten på sin kvarn genom Arlbrandt med långsiktighet och rätt spelare och allt. Detta är en drömtråd och tänk utifall Pärs radarpartner Niklas Olausson är med i samma båt, smålänning och allt. Detta har jag absolut inget fog för att säga. Just därför jag postar den i drömtråden
Fortsätt drömma HV fans
Nutarviguld skrev:Aaltonen surras det om med...vore ju sinnessjukt bra.
Vissa hävdar Aaltonen OCH Arlbrant redan nu. Det vore ju sinnes najs
jordfelsbrytare skrev:Nutarviguld skrev:Aaltonen surras det om med...vore ju sinnessjukt bra.
Vart har du läst Aaltonen?! Har jag missat helt.
Snittar 0,5 poäng/match i ett mycket bra Jokerit varför skulle han vilja dra därifrån? Knappast ekonomiska musklerna i hv kontra Jokerit.
Aaltonen hade dock vart ett sanslöst stort JA tack.
Nutarviguld skrev:jordfelsbrytare skrev:Nutarviguld skrev:Aaltonen surras det om med...vore ju sinnessjukt bra.
Vart har du läst Aaltonen?! Har jag missat helt.
Snittar 0,5 poäng/match i ett mycket bra Jokerit varför skulle han vilja dra därifrån? Knappast ekonomiska musklerna i hv kontra Jokerit.
Aaltonen hade dock vart ett sanslöst stort JA tack.
Twitter samma tråd som dalen killen
sussan skrev:Det är väl Ullström som det pratas om eller?
sussan skrev:Japp!
Vet inte sanningshalten men Ullström finns inte med i Novosibirsk match idag i alla fall.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster