Tyvärr är det ju så att nu fick Kuben äntligen visa hur mkt han hatar HV71 genom att dra igång drevet med att det topp 3 fulaste han sett. Media litar på det och karusellen är igång.
Ja det var en onödig och ful tackling, och vi hoppas alla att det gick bra med grabben. Men that s it. Det räcker där.
Men nej då, nu ser dom sina chanser. Nu när inte längre Kuben kan påverka på isen för alla konflikter mellan honom och Ward tex, så ska banne mig dom straffas nu. Ser verkligen framför mig hur kuben sitter där i sin fortölj och njuter. Vetskapen om att han nu får media att göra händelsen 10 ggr större och få det att spåra ut helt. För när artiklarna nu handlar om spelarens familj så har banne mig det gått för långt. Vad blir det här näst? Ros på aftonblaskan skriver en artikel om spelarens katt som slutat äta sin kattmat för han är deprimerad Tackvare Campolis tackling på hans husse?
Fy fan, spyr på Kuben och media. Vad är det för fel på dom? Blev dom mobbade som barn, eller? (Troligtvis kuben iofs,)
Ok gick kanske också över gränsen här, men förbannad är jag. Ni får sätta bann på mig en vecka också då tillsammans med Diabolics