Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
StoNie skrev:Och får du det då via posten så får man oftast hämta ut det på närmsta ATG-ombud.
Ex. Om du är boende på Torpa så får du hämta ut ditt paket på Linnéas tobak.
TobbeA skrev:StoNie skrev:Och får du det då via posten så får man oftast hämta ut det på närmsta ATG-ombud.
Öh det har väl inget med ATG-ombud att göra. Snarare om vilka som är postombud. Postombud på Torpa är väl f ö Ica Klostergatan. Linneas är väl däremot ombud för diverse obskyra speditionsbolag som jag inte vill nämna vid namn.
TobbeA skrev:StoNie skrev:Och får du det då via posten så får man oftast hämta ut det på närmsta ATG-ombud.
Öh det har väl inget med ATG-ombud att göra. Snarare om vilka som är postombud. Postombud på Torpa är väl f ö Ica Klostergatan. Linneas är väl däremot ombud för diverse obskyra speditionsbolag som jag inte vill nämna vid namn.
StoNie skrev:Många ATG-ombud är väl även postombud? Men ursäkta min otydlighet. Senaste gångerna jag har fått hämta paket har jag i alla fall fått göra det på Linnéas tobak då jag är boende på söder. Och då Torpa ligger än längre bort från Ica på Klostergatan så kommer nog merparten av paketen till Linnéas tobak med.
#22 Bemersten skrev:Nån som vet när man kan köpa nya matchtröjan i webbshoppen?
Regnet skrev:#22 Bemersten skrev:Nån som vet när man kan köpa nya matchtröjan i webbshoppen?
öh, är det inte här man köper den eller vad menar du?
https://www.intersport.se/produkter/hv71-replica-2015-2016-p219513
imguybrush skrev:Nån som vet när dom börjar sälja nya matchtröjan?
shitkicker skrev:Nya matchtröjan finns till försäljning på Intersport. Gå via souvenir-länken från HVs hemsida så finns den där på Intersport webbshop.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster