Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Åskan skrev:Ladda ner NHL 13 appen så kan ni sköta ert lag via mobilen.
Namnet på ligan är HV71 forum
Cyruz skrev:Åskan skrev:Ladda ner NHL 13 appen så kan ni sköta ert lag via mobilen.
Namnet på ligan är HV71 forum
Fyller år nästa vecka så det finns en viss sannolikhet att jag får NHL13 då![]()
Annars köper jag det och joinar snarast.
Åskan skrev:Kul att intresset är stort för en liga för oss som har Playstation. Finns gott om plats för fler! Anmäl er nu! Sök på HV71 forum
Jompii skrev:För er som spelar World of Warcraft.
Vilken server/klass spelar ni på? Länka gärna armory
frederic skrev:Och man kan givetvis inte köra sin 360 tillsammans med er som har ps3?
#22 Bemersten skrev:Är ledig i veckan och tillbringade lite tid igår att jaga lite trophys medans jag väntar på nya spel. Stönigt värre då det visar sig att LA NOIR hänger sig på exakt samma ställe i spelet. Jag som nästan var klar med det. Regnet öser ju ner här så det blir nog lite PS3.ande idag med innan match. KAn ju inte greja med finbilen i detta väder.
chinobar skrev:Ta ingen tandkräm med slipmedel i dock!
Åskan skrev:Kom igen nu och anmäl er till hockeyligan på playstation 3, NHL 13. Vi inväntar fler innan vi startar. Ligan heter "HV71 forum".
Cyruz skrev:Sätts säsongen igång om jag kör en match mot datorn?
Åskan skrev:Nu börjar det närma sig för första nedsläpp i ligan HV71 forum på ps3 nhl 13. Inväntar Tobbe A och 22 Bemersten som sagt att de ska vara med sen kör vi igång. Är det några fler?
NightWalker skrev:Det skulle vara skoj att vara med. Har precis beställt spelet, så det borde väl komma i slutet av veckan kan man ju anta.
Orkar ni vänta?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst