Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
#59 larsson skrev:Underbart att se hur man verkar beröra folk, fick ju ett fint inlägg riktat mot mig på finestjkpg med. Det måste sticka er något fruktansvärt i ögonen! Själv gör det mig bara starkare och säkrare på att jag gör rätt i att fortsätta!
#21 skrev:#59 larsson skrev:Underbart att se hur man verkar beröra folk, fick ju ett fint inlägg riktat mot mig på finestjkpg med. Det måste sticka er något fruktansvärt i ögonen! Själv gör det mig bara starkare och säkrare på att jag gör rätt i att fortsätta!
Detta inlägget blir genast ganska komiskt! Men det fanns säkert en vettig förklaring till varför mobilen var viktigare idag.
TBl skrev:Ja vad fan hände efter 1-4...?
Dog klackledarna eller? Pinsamt att både se och höra... Ingen som vill ta tag i det och kämpa eller?
HV-publiken har genom åren alltid varit som bäst i motgång (tillsammans med den självklara euforin i framgångsrika slutspel)!
Orkar ni inte när det tar emot lite så försök att hitta några andra som kan hjälpa till för nu blev det ju bara genant...
Det är ju såhär det kommer se ut på isen i höst/vinter/vår! HV är inte ett självspelande piano längre utan behöver allt stöd dom kan få!
Ni hörde ju själva hur det lät efter den härliga segern över LHC. Spelarna var ju lyriska!
Näe bryt ihop och gå vidare nu!
Ni o vi kan så mycket bättre!
Varje poäng är svinviktig så kan vi bara hjälpa till det där lilla extra så kan det betyda hur mycket som helst när säsongen är över!
Kämpa Håå-Vee Kämpa!
sannis20 skrev:Det handlar inte om pajkastning men tycker i alla fall vi kan hålla oss till sanningen... SAIKS 4-1 mål föll ett par minuter in i tredje därefter klev du av... Och vems mobil det var du höll på med det spelar mindre roll. Det saken handlar om är att det blir svårt att engagera andra när du inte är engagerad själv..
#21 skrev:#59 larsson skrev:Underbart att se hur man verkar beröra folk, fick ju ett fint inlägg riktat mot mig på finestjkpg med. Det måste sticka er något fruktansvärt i ögonen! Själv gör det mig bara starkare och säkrare på att jag gör rätt i att fortsätta!
Detta inlägget blir genast ganska komiskt! Men det fanns säkert en vettig förklaring till varför mobilen var viktigare idag.
Jullebulle skrev:åååh gud vad kul att Cyruz är tillbaka i tråden! Såg du vad som stod på ryggen också? Just det, ett budskap, eller tror du helt seriöst att man efter att ha följt det här laget väljer att vända ryggen mot spelarna efter blott 5 omgångar?
sir Ward skrev:Jullebulle skrev:åååh gud vad kul att Cyruz är tillbaka i tråden! Såg du vad som stod på ryggen också? Just det, ett budskap, eller tror du helt seriöst att man efter att ha följt det här laget väljer att vända ryggen mot spelarna efter blott 5 omgångar?
Och syftet med det inlägget är? Väntar mig nu ett kreativt inlägg för ditt påstående.
#59 larsson skrev:TBl skrev:Ja vad fan hände efter 1-4...?
Dog klackledarna eller? Pinsamt att både se och höra... Ingen som vill ta tag i det och kämpa eller?
HV-publiken har genom åren alltid varit som bäst i motgång (tillsammans med den självklara euforin i framgångsrika slutspel)!
Orkar ni inte när det tar emot lite så försök att hitta några andra som kan hjälpa till för nu blev det ju bara genant...
Det är ju såhär det kommer se ut på isen i höst/vinter/vår! HV är inte ett självspelande piano längre utan behöver allt stöd dom kan få!
Ni hörde ju själva hur det lät efter den härliga segern över LHC. Spelarna var ju lyriska!
Näe bryt ihop och gå vidare nu!
Ni o vi kan så mycket bättre!
Varje poäng är svinviktig så kan vi bara hjälpa till det där lilla extra så kan det betyda hur mycket som helst när säsongen är över!
Kämpa Håå-Vee Kämpa!
För att svara på din fråga om jag "dog" så kan jag säga Ja, det gjorde jag! Jag valde att kliva ner 5 min in i tredje perioden när rösten försvann helt och hållet. Kan fortfarande inte prata "normalt" utan att "ta i och anstränga" mig. Då ser jag inte att det finns någon anledning att stå kvar när personerna som står brevid mig inte hör vad jag säger.
Tyvärr var jag själv på plats igår då Oliver inte kunde närvara. Små inhopp gjordes utav 2 personer, men det måste finnas mer folk som vill ta tag i det. Jullebulle har gjort det bra vid tidigare inhopp, men han verkade inte heller vilja ta tag i det igår.
Simon skrev:När säsongen nu nått sitt slut, vill jag med detta inlägg hylla ALLA i North Banks.
Den inställningen ni haft, med vilja i med och motgång som laget haft med den stöttning, support och varietet av ramsor är det bara för mig att lyfta på hatten. Denna säsongen har fokus lagts ifrån ER till att istället handla om just laget HV71 och hur det har fungerat.
Tidigare år har det skanderats "Klacken är på nedgång" osv. Vart är dom kommentarerna idag? Nä! Iår har ni visat att ni verkligen har varit den 6:e spelare i vissa lägen och det är med stor glädje jag kan skriva detta till ALLAS insatser säsongen som varit.
Ett stort tack till Edde, du verkar trots laget insats hittat en glöd som saknats innan och jag hoppas även att skägget ditt är placerat på samma plats nästa säsong.
TACK!!
Simon skrev:När säsongen nu nått sitt slut, vill jag med detta inlägg hylla ALLA i North Banks.
Den inställningen ni haft, med vilja i med och motgång som laget haft med den stöttning, support och varietet av ramsor är det bara för mig att lyfta på hatten. Denna säsongen har fokus lagts ifrån ER till att istället handla om just laget HV71 och hur det har fungerat.
Tidigare år har det skanderats "Klacken är på nedgång" osv. Vart är dom kommentarerna idag? Nä! Iår har ni visat att ni verkligen har varit den 6:e spelare i vissa lägen och det är med stor glädje jag kan skriva detta till ALLAS insatser säsongen som varit.
Ett stort tack till Edde, du verkar trots laget insats hittat en glöd som saknats innan och jag hoppas även att skägget ditt är placerat på samma plats nästa säsong.
TACK!!
Razz skrev:Simon skrev:När säsongen nu nått sitt slut, vill jag med detta inlägg hylla ALLA i North Banks.
TACK!!
Är det bara jag som tycker att det har varit skit i det stora hela? Med undantag från play-in, kvartsfinalerna och några enstaka grundseriematcher, FBK hemma bla. Personerna som väl har varit på plats har kanske kämpat och gjort sitt bästa men rent stämningsmässigt, inget vidare. Många matcher var det helt dött och stora hål på ståplats. Ståplats har varit ungefär lika ojämna som laget med fina, och få, toppar samt djupa dalar. Min personliga åsikt är att vi också har en av SHL´s tröttaste sångböcker.
Stäämningsmässigt är vi i klass med Frölunda på sin höjd.
Pg79an skrev:Ska vi verkligen hylla den pedofilen genom att lira en av hans låtar?? Då bojkottar jag!
sir Ward skrev:Pg79an skrev:Ska vi verkligen hylla den pedofilen genom att lira en av hans låtar?? Då bojkottar jag!
Bra iakttagande Pg79an.
Gary MF Glitter har härjat sen slutet av 50-talet och dömdes senast 2006 för sexuellt utnyttjande av två vietnamesiska flickor som vid tillfället för de misstänkta övergreppen var 11 respektive 12 år gamla. Googla på grisen...
Personligen ska pedofiler arkebuseras. Punkt!
Ber om ursäkt för OT, men blir så jävla arg och varnar mig själv.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst