Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
dekman skrev:Jag blev på fullt allvar lite rörd när jag hörde det! Underbara nyheter. Ung kille med HV-hjärta och hög potential. Kan inte bli bättre.

tommy1985a skrev:dekman skrev:Jag blev på fullt allvar lite rörd när jag hörde det! Underbara nyheter. Ung kille med HV-hjärta och hög potential. Kan inte bli bättre.
Man trodde aldrig han skulle skriva på i år för HV71 utan hoppades mest att han skulle göra det, Sen går han och skriver på för 2 år. Det hade jag aldrig trott, Inte ens i mina bästa drömmar. 1 år hade jag varit mer än nöjd. 2 år finns inga ord för. Snacka om magiskt. Verkligen oväntat och något helt sjukt berörande. Underbart helt enkelt, Man blir tårögd på det gladaste sätt. .) Tack Tedenby, Hoppas du kommer trivas och få en bra fortsatt utveckling under dessa 2 år i HV71 så du kan fortsätta din resa mot NHL.
Las Rayas Azules skrev:tommy1985a skrev:dekman skrev:Jag blev på fullt allvar lite rörd när jag hörde det! Underbara nyheter. Ung kille med HV-hjärta och hög potential. Kan inte bli bättre.
Man trodde aldrig han skulle skriva på i år för HV71 utan hoppades mest att han skulle göra det, Sen går han och skriver på för 2 år. Det hade jag aldrig trott, Inte ens i mina bästa drömmar. 1 år hade jag varit mer än nöjd. 2 år finns inga ord för. Snacka om magiskt. Verkligen oväntat och något helt sjukt berörande. Underbart helt enkelt, Man blir tårögd på det gladaste sätt. .) Tack Tedenby, Hoppas du kommer trivas och få en bra fortsatt utveckling under dessa 2 år i HV71 så du kan fortsätta din resa mot NHL.
2 år betyder ju nästan ingenting i detta fallet, mer än att man slipper förhandla efter ett år. Det finns ju klausuler för både KHL och NHL, så om han är het efter ett år så sticker han.

Regnet skrev:Jag hade en riktig skitdag men den blev en helt okey när jag hörde detta. Välkommen tillbaka Teddy!!!
RiWi skrev:Teden klev efter 1 period, smäll på axeln sägs det på twitter...
Nick skrev:Nån som vet status? Spelar han imon?
Garlic skrev:Nick skrev:Nån som vet status? Spelar han imon?
Han var på småländska kolonin idag med en bärs i handen, så det tror jag knappast ...
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster