Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Inzaneclown skrev:DIF får gärna spela i SHL så länge de inte vinner över HV, kommer före HV i tabellen eller tar SM-guld.
Bordshockeypampen skrev:Inzaneclown skrev:DIF får gärna spela i SHL så länge de inte vinner över HV, kommer före HV i tabellen eller tar SM-guld.
... och så länge deras supportrar inte tar med sig hatkulturen från allsvenskorna.
#87 skrev:Bordshockeypampen skrev:Inzaneclown skrev:DIF får gärna spela i SHL så länge de inte vinner över HV, kommer före HV i tabellen eller tar SM-guld.
... och så länge deras supportrar inte tar med sig hatkulturen från allsvenskorna.
Dummaste inlägg jag läst på länge.
chinobar skrev:Nja va?
#87 skrev:chinobar skrev:Nja va?
Utveckla gärna vad ni menar med "hatkultur".
Razz skrev:Modo plockar in Reidborn och har nu SHL´s bästa mv-par nästa säsong till kostnad av knappt en Wesslau. Det mina kära HV-fans är bra jobbat.
Razz skrev:Modo plockar in Reidborn och har nu SHL´s bästa mv-par nästa säsong till kostnad av knappt en Wesslau. Det mina kära HV-fans är bra jobbat.
chinobar skrev:Razz skrev:Modo plockar in Reidborn och har nu SHL´s bästa mv-par nästa säsong till kostnad av knappt en Wesslau. Det mina kära HV-fans är bra jobbat.
Mest bra jobbat är det nog ändå av Ullmark, hade Gunnarsson haft samma utveckling (denna eller nästa säsong) hade ju HV kunnat ha något liknande till 15/16 (ja, jag vet, det är jävligt långt fram och inte troligt längre, men jag spånar bara).
Keskinen skrev:SAIK tappar alltså lagkaptenen Jimmie Ericsson, Joakim Lindström & Johan Alm på samma dag. Skapligt tung dag för dem även om det måste varit hyfsat väntat. Oscar Möller lär väl vara näst att lämna.
Izon skrev:Keskinen skrev:SAIK tappar alltså lagkaptenen Jimmie Ericsson, Joakim Lindström & Johan Alm på samma dag. Skapligt tung dag för dem även om det måste varit hyfsat väntat. Oscar Möller lär väl vara näst att lämna.
Japp och det drar tydligen i Bellmare med.
Skall bli intressant att se om de kan komma lika långt nästa säsong.
Skall även bli kul att se om de väljer egna produkter eller köper in.
FirstSwitch skrev:Brynäs kommer spela i tröjor utan reklam kommande säsong
http://www.hockeysverige.se/2014/06/05/ ... -tas-bort/
Vore grymt om HV och andra SHL klubbar kunde ta efter.
Las Rayas Azules skrev:FirstSwitch skrev:Brynäs kommer spela i tröjor utan reklam kommande säsong
Det måste väl ändå vara bättre att vara konkurrenskraftig?
Razz skrev:Las Rayas Azules skrev:FirstSwitch skrev:Brynäs kommer spela i tröjor utan reklam kommande säsong
Det måste väl ändå vara bättre att vara konkurrenskraftig?
Folk tror väl ändå inte att BIF gör något stort minus på det här? Knappast så att dom avstår en bra spelare för att lira reklamfritt. BIF får garanterat minst lika mycket pengar nu som dom hade fått med reklam på tröjan.
Las Rayas Azules skrev:Razz skrev:
Folk tror väl ändå inte att BIF gör något stort minus på det här? Knappast så att dom avstår en bra spelare för att lira reklamfritt. BIF får garanterat minst lika mycket pengar nu som dom hade fått med reklam på tröjan.
Fast hade de haft reklam så hade de ju fått mer pengar.
Razz skrev:Las Rayas Azules skrev:Razz skrev:
Fast hade de haft reklam så hade de ju fått mer pengar.
Vad menar du? BIF har ett avtal med kommunen, är tveksam till att dom får ha reklam på tröjorna i det avtalet. Och jag tror inte att det avtalet ger så mycket mindre pengar än vad man får in på tröjreklam i normala fall.
http://arbetarbladet.se/sport/brynas/1. ... ria-trojor
Återgå till Hockeysnack (ej HV71)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster