Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Inzaneclown skrev:Jesse Joensuu har fått en smakstart på säsongen med Ässät. 6 mål och 2 assists på 5 matcher är ett bra facit.
hammare7 skrev:Ny kritik mot Bremberg (jo jag vet att media förstorade upp de)
Macce skrev:hammare7 skrev:Ny kritik mot Bremberg (jo jag vet att media förstorade upp de)
Detta du menade Hammare7? http://www.expressen.se/sport/hockey/ho ... -i-pausen/
Macce skrev:Daniel Larsson har inte rosat marknaden hos AIK heller, eller vad sägs om att vara
med i mardrömsfemman...
http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... ttbetyget/
Thörnbergs poäng skickade upp honom på 15 totalt, vilket gör honom till tvåa i den totala poängligan, en poäng bakom finländaren Jori Lehterä. Han delar dessutom ledningen i skytteligan med sina åtta mål.
Hjälte var väl att ta i?Davester skrev:En annan gammal HV hjälte som gör det riktigt bra är Morten Ask, stabila 2+6 och +7 på fem matcher i Norge för Vålerenga. Det var ju länge oklart var han skulle spela och Ask själv var inne på KHL/ NHL men tydligen fick han inga kontraktsförslag värdiga en spelare av den kalibern från KHL och i NHL är det ju lockout som bekant. Jag kommer med spänning följa Asks fortsatta framfart den här säsongen. Vem vet han kanske har en elitserieklausul i kontraktet och Stillman söker väl fortfarande en center?
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Förvånar mig inte. Jag sa direkt när han var påtänkt till HV. NEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!! Har aldrig gillat herr Larsson men önskar honom lycka tillMacce skrev:Daniel Larsson har inte rosat marknaden hos AIK heller, eller vad sägs om att vara
med i mardrömsfemman...
http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... ttbetyget/
http://www.expressen.se/sport/kronikore ... a-chanser/
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
#22 Bemersten skrev:Det går även bra för Teemu Laine i KHL.
Jompii skrev:Chansen att vi får se Törna i HV-tröjan nästa säsong är minimal. Dock så tror jag att Laine återvänder till HV71 nästa säsong.
Teemu har ju faktiskt själv sagt att han planerar att återvända "hem" (Jönköping) när hans kontrakt med Dinamo tar slut.
Han kanske hoppas på ett ettårskontrakt med HV. Lite fjäsk kanske hjälperNordas skrev:Fredrik Bremberg verkar ju inte ha någon negativ syn på HV71 efter hans sejour i hv-tröjan.
Han öste beröm över Wesslau och backbesättningen på twitter idag och anser att guldet kommer att landa i Jönköping
Verkar vara en smart och mogen kille!
Macce skrev:Jompii skrev:Chansen att vi får se Törna i HV-tröjan nästa säsong är minimal. Dock så tror jag att Laine återvänder till HV71 nästa säsong.
Teemu har ju faktiskt själv sagt att han planerar att återvända "hem" (Jönköping) när hans kontrakt med Dinamo tar slut.
Tror inte heller Thörna spelar för HV nästa säsong, var väl mest önsketänkande.
Pawhlen skrev:kny: Vi lär inte få se honom på ett bra tag, han stannar nog KHL 3-4 år till
Pawhlen skrev:Läste på "Fiskrensarnas" forum nyss och det hävdas att Roger Rönnberg är ute efter Tedenby. In your dreams att han går till dem, han är HV-produkt att han går till Götet är lika stor chans som att Lundqvist går till oss
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster