Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Jullebulle skrev:ni som vill,får väl ställa er där.Dock kommer ni inte bli många.Hylla dom som hyllas bör!
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
dekman skrev:Jullebulle skrev:ni som vill,får väl ställa er där.Dock kommer ni inte bli många.Hylla dom som hyllas bör!
Det handlar inte om att hylla, det handlar om att stödja de som spelar i HVs färger, oavsett om det är tjejer, j18 eller a-laget.
lejacques skrev:dekman skrev:Jullebulle skrev:ni som vill,får väl ställa er där.Dock kommer ni inte bli många.Hylla dom som hyllas bör!
Det handlar inte om att hylla, det handlar om att stödja de som spelar i HVs färger, oavsett om det är tjejer, j18 eller a-laget.
Instämmer med Dekman. Strunt samma om det är tjejer eller småpojkar. Finns det ett guld att spela om vill jag se det hamna hos HV.
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
Jag svarar för mig här då. Kanske att en bred närvaro av klacken som på plats stöder laget riktigt rejält och uppmanar alla att komma, alltså sittplats publiken och alla andra. Kanske till matchen mot LHC även om det är kort varsel men ändå...Det är det jag menar med vilja och gnista.#21 skrev:mrcadaza:
Vad skulle NBS bidra med tycker du?
Visa lite vilja och gnista skriver du, problemet är ju att det inte finns för damlaget.
Det kan man ju tycka vad man vill om, men intresset är obefintligt från både supporters och media.
lejacques:
Återigen allt handlar om intresse! Och det lär inte blir större så länge spelet faktiskt är pissdåligt.
J-18 och J-20 har ju ett enormt mycket större underhållningsvärde.
Visst ska alla HV-lag vinna, men ärligt talat hur många kan ärligt säga att de faktiskt bryr sig om queens vinner eller förlorar?
TimpanHV71 skrev:Ni gnäller alltså på att betala 50 kr.. Säsongskort kostar 200! Räknar med att ni är snåla Smålänningar
Samtidigt drar ni upp J18 och J20, där är det gratis entré och fan så mycket mer underhållande hockeyn än i elitserien, publiksiffran? Drygt 100-150 pers! Visa lite hjärta för klubben istället för att gnälla! Sen kan man inte "tvinga" folk att gå på hockey, de som vill och tycker det är intressant med Juniorhockey går på det, dom som tycker det är intressant med damhockey går på det men 50 spänn? Snälla.. Bor ni på gatan? Är ju ingenting!
#21 skrev:
Ojdå, här har något odlat könshår under dagen!
Syftade ju inte på att det var dyrt om du nu fattade det så! Däremot känns det lika värt som att spola ner en femtiolapp i toaletten...
Läste du ens vad jag skrev om juniorlagen eller har du bara grav dyslexi?
Nej jag bor inte på gatan, och pappa har inte betalat mitt säsongskort.
mrcadaza skrev:På lördag så har alla chansen att se på HvQueens då man möter LHC efter det att HV71 spelat sin match mot LHC.
Dubbelmöte alltså kan man säga. Först herrar och sen damer.
Tycker faktiskt att det är lite svagt om man inte kan stanna kvar och heja på damerna när de nu kämpat sig upp i högsta serien.
Här har vi ju ett arrangemang som heter duga och borde passa alla eller ska man hem till lördagsgroggen?
Jajamensan. Ses vi där mao?Cyruz skrev:mrcadaza skrev:På lördag så har alla chansen att se på HvQueens då man möter LHC efter det att HV71 spelat sin match mot LHC.
Dubbelmöte alltså kan man säga. Först herrar och sen damer.
Tycker faktiskt att det är lite svagt om man inte kan stanna kvar och heja på damerna när de nu kämpat sig upp i högsta serien.
Här har vi ju ett arrangemang som heter duga och borde passa alla eller ska man hem till lördagsgroggen?
Vi har väl barer på Kinnarps eller?
mrcadaza skrev:Tyvärr har ingen sett matchen för ingen har kommenterat. 2-4 blev det i alla fall mot LHC och vi får hoppas på 2 segrar nu när man har hemmamatcher igen på spelprogrammet.
Hehe. Ja första perioden var väl mest publik men allteftersom så vek folk av. Inget vidare drag men hyfsad spänningTimpanHV71 skrev:mrcadaza skrev:Tyvärr har ingen sett matchen för ingen har kommenterat. 2-4 blev det i alla fall mot LHC och vi får hoppas på 2 segrar nu när man har hemmamatcher igen på spelprogrammet.
Jag var där.. Inget vidare underhållningsvärde men fanns ett par spelare som stack ut bla Maja Jakobsson. Skulle gissa på att det var ca 2-300 personer på plats, iaf första perioden
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster