Splendid.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
ole skrev:Är det bara jag som tycker att den här säsongsstarten har varit den tråkigaste på många, många år?
En massa okända nordamerikaner och en hel del nya innebandyregler kommer göra att publiken sviker i år. Inte i Jönköping kanske, men i alla andra arenor. Och hela elitseriens, förlåt, SHLs marknadsvärde sjunker år för år.
KungSune skrev:Vilka tror ni kan utmana SAIK och Luleå i år?
HV och FBK verkar ha en neråtgående trend och är inga givna topp4lag längre.
Känns dock inte som det kommer mycket bakifrån heller utom möjligtvis LHC.
Tror SAIK kommer att prenumerera på finalplatsen de kommande 2-3 säsongerna.
Lite tråkigt om SAIK blir för överlägsna.
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Pawhlen skrev:http://www.farjestadbk.se/artikel/43911/
FBK kickar busen, frågan är varför de tog in honom från första början
Pawhlen skrev:
Verkligen, men det hade sett likadant ut här om det varit tvärtom skulle jag tro
Pawhlen skrev:Macce: När Jämtin sa att han ville tillbaks till HV och skrev dagen efter på för Linköping i nov 2008 blev det ju ett himla liv här inne
Dovahkiin skrev:Måste dela med mig, från fbk forumet. "HV värvar spelare med ca 1000 NHL matcher, vi värvar Prestberg med 1000 matcher i Sverige"
Vill fan ge killen en kram som skrev detta och säga, det fixar sig, efter regn kommer solsken!
Återgå till Hockeysnack (ej HV71)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster