Pawhlen skrev:Cyruz: Facebook är väl offentlig media eller? Är din "källa" möjligtvis detta från hans Facebook?
"Jag var inställd och beredd att gå ner i lön för att få stanna. Men det är svårt att gå ner i lön när man inte får ett enda kontraktsförslag. Det var inte mycket sanning i något av det som Fredrik sa angående mig i intervjun tyvärr.."
Stämmer att jag syftade på det inlägget på Facebook, förstår dock inte varför du sätter citationstecken runt ordet källa.
Med offentlig media menade jag pressen, Facebook räknas som social media i mina ögon.
Har dessutom för mig att han skrev ovanstående i ett PM men där kan jag mycket väl ha fel.
En sådan kritik skulle han ha framfört i intervjuerna i samband med avskedet från HV71. Men då talade han bara gott om HV, Stillman och föreningen. I nästa andetag skriver han ovanstående på Facebook.
Det är inte särskilt rakryggat att inför den stora massan säga en sak, för att till enskilda individer på Facebook skriva något helt annat.
De enda som vet hela sanningen är nog Stillman och Sundh så där lägger jag ingen värdering.
Det jag reagerar på är att han säger en sak här, en annan där. GIllar inte det beteendet.
Men vad vet jag?
Han och Stillman kan mycket väl redan ha pratat om detta och rett ut missförstånden.