Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Lindblad skrev:Tyvärr så var ju Sundh totalt osynlig efter han kom tillbaka från huvudskadan, och då menar jag TOTALT. Nu är han inte ens ombytt i Luleå. Jag är inte så säker på att han är det vi söker, han känns som ett väldigt osäkert kort, även om jag aldrig skulle ifrågasätta hans inställning eller personlighet.
dashen skrev:Du var före mig"Oscar Sundh har inte fått någon bra start i Luleå. För andra matchen i rad är han utanför truppen.".
Det gör ont att se detta då han hade varit given i HVs 3 första kedjor. iaf i mina ögon. Önskar att sundh vänder hem igen! Ska vi åka upp och hämta honom?
Lafjork skrev:Är det bara jag som anser att Sundh va direkt dålig förra säsongen?
Jag hävdar att det fanns en anledning till varför han inte fick nytt kontrakt och jag tvivlar att Sundh är vad vi behöver nu.
Lafjork skrev:Är det bara jag som anser att Sundh va direkt dålig förra säsongen?
Jag hävdar att det fanns en anledning till varför han inte fick nytt kontrakt och jag tvivlar att Sundh är vad vi behöver nu.
dekman skrev:Jag gillar verkligen Sundh, och jag tillhör de som tycker man borde förlängt med honom sånt jävla hjärta som han visade. Dock var han inte bra efter sin allvarliga skada, av förklarliga skäl, men man borde kanske ändå gett honom en ny chans.
Dock.
Nu när man ser att han knappt får spela i Luleå så undrar man ju ändå lite om inte ledningen gjorde rätt som släppte honom? Det blir iaf svårare för oss att vildsint klaga på det beslutet så länge han inte gör nån succé i det nya laget. Argument som "titta han får knappt spela i Luleå så vi skulle behållt honom" är ju på alla sätt totalt bakvänt.
(Hade det däremot varit "Han är Luleås bäste spelare, så vi skulle behållt honom" så hade varit mer logiskt)
Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker här. Men fan. Jag saknar Sundh i HV och tror han saknar HV.
dekman skrev:Sundh är tydligen "skadad" och kommer inte vara med mot HV.
Välkommen att spekulera fritt
sir Ward skrev:Kan det vara så att Sundh är på väg tillbaka pga att HV är missnöjda med Beach
Pawhlen skrev:dekman skrev:Sundh är tydligen "skadad" och kommer inte vara med mot HV.
Så lät det ju precis innan Jämtin blev klar för oss, han var "skadad" när LHC skulle möta Växjö borta för ungefär ett år sedan så det är mycket möjligt att Sundh kan vara på väg tillbaka
sir Ward skrev:Kan det vara så att Sundh är på väg tillbaka pga att HV är missnöjda med Beach
dekman skrev:Sundh är tydligen "skadad" och kommer inte vara med mot HV.
Pingumannen skrev:Det går tungt för Jesse Joensuu i Edmonton Oilers! Just nu är det officiellt att han petas för 3e matchen i rad borta mot Ottawa Senators! Sägs att han kommer skickas ner till Oklahoma City Barrons, när Oilers återvänder från sin roadtrip!
På 4matcher har han gjort 1poäng och ligger -3 i +/-!
trist för Jesse. Han är alltid välkommen hem:)Pingumannen skrev:Det går tungt för Jesse Joensuu i Edmonton Oilers! Just nu är det officiellt att han petas för 3e matchen i rad borta mot Ottawa Senators! Sägs att han kommer skickas ner till Oklahoma City Barrons, när Oilers återvänder från sin roadtrip!
På 4matcher har han gjort 1poäng och ligger -3 i +/-!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst