Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
sir Ward skrev:Speakern Jan "janne" Sundberg har fått nya direktiv vad jag har hört.
CracyMike skrev:Kanske ska vara så att det ska vara lika på alla arenor. Regler och grejer
Jompii skrev:CracyMike skrev:Kanske ska vara så att det ska vara lika på alla arenor. Regler och grejer
Det har jag väldigt svårt att tro. Om så skulle vara fallet så borde ju alla även vara tvungna att använda sig utav samma låtar samt samma layout på introbilderna. Kanske dags att mejla HV71 och klaga lite?
Jompii skrev:Dom skulle ju kunna "puffa" för detta innan match. T.ex 15 minuter innan introt så kan dom förklara för alla att de gärna får ropa ut efternamnen på spelarna under linupen och vid mål. Skulle nog underlätta en hel del.
Vkb skrev:Är det något fel på Hvs biljettsida eller har det sålts otroligt många biljetter redan idag?
Pawhlen skrev:Vkb skrev:Är det något fel på Hvs biljettsida eller har det sålts otroligt många biljetter redan idag?
Matcherna mot lag som FBK, LHC, FHC brukar i regel säljas slut ganska snabbt
Vkb skrev:Är det något fel på Hvs biljettsida eller har det sålts otroligt många biljetter redan idag?
sir Ward skrev:Vkb skrev:Är det något fel på Hvs biljettsida eller har det sålts otroligt många biljetter redan idag?
Hela SHL har för kommande säsong bytt biljettleverantör och sker nu från lagens hemsida.
HV lär nu spara en slant då ticnet är fimpade.
Helt rätt tycker jag.
Jackkko skrev:Är det bara ja som tycker att HV's intro är kasst iår? Då menar jag alltså de sekunder innan och när de glider in på planen. HV låten passar verkligen inte enligt mig där. En låt som jag skulle tycka vara perfekt är Nero - Etude (1.25 in i låten) , lite mer ös och mer taggande...
Rex0z skrev:Jackkko skrev:Är det bara ja som tycker att HV's intro är kasst iår? Då menar jag alltså de sekunder innan och när de glider in på planen. HV låten passar verkligen inte enligt mig där. En låt som jag skulle tycka vara perfekt är Nero - Etude (1.25 in i låten) , lite mer ös och mer taggande...
Tycker HV-låten är perfekt! Ska inte vara någon trance/dance/electro-skit på introt imo.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster