Zico skrev:15:48 skrev:Då får man hoppas att det blir presentation ikväll. Tycker det är dåligt skött. Varit flera artiklar om att Hjalmarsson tränar på o siktar på comeback. Intervjuer med honom själv där allt låter positivt. Nubben har sagt att besked skulle komma förra veckan. Men bara tystnad. Vad väntar man på? Nu uppgifter om tröjhissning i Chicago och ev. ytterligare väntan på comebacken. Vi hade behövt Hammer förra veckan. Är han inte med mot Malmö ligger vi ännu mer pyrt till. Vad tjänar denna väntan till när alla verkar överens om en comeback??? Trött blir man…
Det är bara att vänta. Och vi väntar på Hjalmarssons besked. Inte HVs. Och om jag minns rätt, sa Nubben förra veckan att Hjalmarsson skulle ge besked "till veckan". Jag har en del släktingar i Västernorrland och när de säger "till veckan", då menar dom veckan som kommer, alltså den här veckan. Så att man tillkännager detta på kvällens medlemsmöte är nog troligt, om det inte basuneras ut under eftermiddagen. Allt annat vore ytterst märkligt.
Han sa redan för 2 veckor sedan att besked kommer till veckan. Alltså besked skulle kommit förra veckan. Men han kanske menade denna. Vad vet jag.
Han har ju uppenbarligen inte bestämt sig. För då hade ju ett kontrakt varit påskrivet, sen från vilket datum spelar ju mindre roll i sammanhanget.