Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
lejacques skrev:Woop, woop. Return of the king. Rise of Hjalmarsson.
En episk comeback. Om det blir av. Vilket jag faktiskt tror. Hjalmar bör definitivt hålla så pass hög nivå att han konkurrerar ut någon av våra breddbackar.
Magiskt.
RJ--92 skrev:lejacques skrev:Woop, woop. Return of the king. Rise of Hjalmarsson.
En episk comeback. Om det blir av. Vilket jag faktiskt tror. Hjalmar bör definitivt hålla så pass hög nivå att han konkurrerar ut någon av våra breddbackar.
Magiskt.
Jag kommer säkert få nån attack pga detta men kan stå ut med de. Ganska matchotränad Hjalmarsson är väl ändå bättre än både Torp och Glad på viss sätt ändå?
lejacques skrev:RJ--92 skrev:lejacques skrev:Woop, woop. Return of the king. Rise of Hjalmarsson.
Magiskt.
Jag kommer säkert få nån attack pga detta men kan stå ut med de. Ganska matchotränad Hjalmarsson är väl ändå bättre än både Torp och Glad på viss sätt ändå?
Tror en matchotränad Hjalmarsson är en topp 4-back i dagens HV...
Diabolics skrev:Vad händer med Emils nummer? Kan ju omöjligt bli så att hammer inte spelar med 4?
jordfelsbrytare skrev:Hjalmarsson har under många år vart en av de bästa defensiva backarna i världen. 3 Stanley cup skojar man inte bort.
Vilken magisk kväll!
Hoppas att detta faller väl ut.
Diabolics skrev:Vad händer med Emils nummer? Kan ju omöjligt bli så att hammer inte spelar med 4?
Å andra sidan hade han #14 förr:

Windom Earle skrev:Diabolics skrev:Vad händer med Emils nummer? Kan ju omöjligt bli så att hammer inte spelar med 4?
Konstigaste bilden på länge. 14 är ju pensionerat sedan långt tillbaka och vem är spelaren på bilden, ser varken ut som Hjalmarsson, Andrae eller Stillman för den delen...
lejacques skrev:Woop, woop. Return of the king. Rise of Hjalmarsson.
Magiskt.
Diabolics skrev:Windom Earle skrev:Diabolics skrev:Vad händer med Emils nummer? Kan ju omöjligt bli så att hammer inte spelar med 4?
Konstigaste bilden på länge. 14 är ju pensionerat sedan långt tillbaka och vem är spelaren på bilden, ser varken ut som Hjalmarsson, Andrae eller Stillman för den delen...
Det är hammer, men självklart så kommer han inte lira i #14
Någon nämnde 28?
lejacques skrev:Min gissning. Det här är definitivt inte något som Hjalmar kommit på för ett par veckor sedan. "OH, fan. Borde jag inte lira lite hockey igen".
Suget har nog kommit betydligt tidigare. Men. Han är van med upplägget i NHL. Och när börjar NHL-säsongen? I oktober.
Kan tänka mig att Hjalmar haft en plan med vila inledningsvis under sommaren, vill inte rucka på privata angelägenheter som semester och annat, för att sen trappa upp allt eftersom och vara i något sånär i form nu när han ansluter till HV.
En teori i alla fall. Så min gissning, min förhoppning är att han är redo relativt snart.
Diabolics skrev:Windom Earle skrev:Diabolics skrev:Vad händer med Emils nummer? Kan ju omöjligt bli så att hammer inte spelar med 4?
Det är hammer, men självklart så kommer han inte lira i #14
Någon nämnde 28?

Weirdo skrev:Man hoppas ju på succé här, det gör man.
shitkicker skrev:Weirdo skrev:Man hoppas ju på succé här, det gör man.
Hahaha, ja det är du verkligen inte ensam om!
BlackIce skrev:Vad vad anledningen till att Hjalmarsson la av? Trött på hockey? Familjen? Skada?
Turisas88 skrev:https://www.youtube.com/watch?v=93QcBDTtrfs
Hoppas allt funkar bra med träningar osv ... Vilket nyförvärv och försvarsklippa vi får in isf
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst