mordy skrev:mrnorrland skrev:björklöven har sjuk effektivitet livrädd att gunnar tabbar denna finalserie
Ja, Gunnar kommer helt klart vara den svaga länken.
Glöm det direkt. Vi har övertag i allt. Allt!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
mordy skrev:mrnorrland skrev:björklöven har sjuk effektivitet livrädd att gunnar tabbar denna finalserie
Ja, Gunnar kommer helt klart vara den svaga länken.
DocSeverinsen skrev:Faran är just att man vilat över en vecka. Tajmingen kan vara sådär m.m. Det är väl Löven/Modos chans, att man lyckas chocka i första matchen, men kan man stänga igen och göra det jobbigt för motståndaren ska HV ha mycket mer ork... Och där gör Löven 7-3... Snacka om effektivitet
Haard skrev:Nu vänder MoDo-fansen och hoppas på att HV gör mos av Löven i finalen, så de får revansch på Ume-laget nästa säsong.
Absolut, säger vi. Vi kommer låta Björklöven vara kvar i Hockeyallsvenskan åtminstone en säsong till, för er skull.
Nick skrev:NI ÄR FÖR POSITIVA!! SJÄLV ÄR JAG LIVRÄDD!!!
shitkicker skrev:Nick skrev:NI ÄR FÖR POSITIVA!! SJÄLV ÄR JAG LIVRÄDD!!!
Varför?
Nick skrev:shitkicker skrev:Nick skrev:NI ÄR FÖR POSITIVA!! SJÄLV ÄR JAG LIVRÄDD!!!
Varför?
Vet inte. Känns som att de gått FÖR lätt för Hv. Men jag önskade ju björklöven så får ju stå för de nu.
Fylke74 skrev:Är Lövens Lindgren tillbaka efter avstängning på lördag?
mrnorrland skrev:måst gå upp annars är shl långt borta. DIF kommer få sjukt lag först norman klar o nu ryktas de om reideborn, önskat att hv:s killar hade samma klubbkännsla som difs....
didotto skrev:mrnorrland skrev:måst gå upp annars är shl långt borta. DIF kommer få sjukt lag först norman klar o nu ryktas de om reideborn, önskat att hv:s killar hade samma klubbkännsla som difs....
Hmm?? Har du koll på att en stor del av HVs trupp har en väldigt stor anknytning till HV? Torp bröt bla sitt kontrakt med ett SHL-lag för att följa med på denna resa
Quila skrev:Nu spekulerar du bara mrnorrland. Tror vi får se flera nygamla utlandsproffs oavsett serie, men givetvis några fler om vi går upp.
lejacques skrev:Visst känner man av lite mer nerver än tidigare. Men förutsättningarna är precis desamma. Det vill säga dunderfiasko om HV inte vinner en bäst av sju mot Löven. Så jag lutar mig tillbaka hemma i tv-soffan ikväll. Blir mer upprörd vid torsk än glad vid seger. Med tanke på fjolåret och satsningen inför säsong så måste bara HV vinna. Allt annat är ett större misslyckande än uttåget ifjol.
Trist. Absolut. Men också lättare att hantera känslorna.
Quila skrev:Jävligt elak 40-årspresent![]()
Hoppas den blir riktigt bra trots allt!
Quila skrev:Brännström är en man har kontakt med, men inte så troligt att han skriver på något än på ett par säsonger. Nästa säsong är lite av en avgörande faktor för honom om han ska slå sin in i NHL, eller möjligen ta sig hemåt på långtids.
Man har en bra kontakt däremot med Linus Sandin och som jag tidigare skrivit Lias.
Bland backar är det Almquist och Pilut som ligger närmast till hands.
Lakun skrev:Andrae borta för resten av säsongen. Otroligt tungt tapp. Vem fan ska fylla hans skor? Skit! Tar hellre norbe än ytterell iaf.
HV-supportern skrev:Lakun skrev:Andrae borta för resten av säsongen. Otroligt tungt tapp. Vem fan ska fylla hans skor? Skit! Tar hellre norbe än ytterell iaf.
Max Wennlund?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster