Dovahkiin skrev:Tänk, Önerud-Ulla-Törngren som första lajn.
Du det hade varit nice! Den håller hög shl klass, så den hade varit dominant i HA.
Eller ännu bättre: Forsberg - Ulla - Önerud. Vore helt sjukt att ha en sådan lina på HA nivå.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Dovahkiin skrev:Tänk, Önerud-Ulla-Törngren som första lajn.
Du det hade varit nice! Den håller hög shl klass, så den hade varit dominant i HA.
Killer#41 skrev:Fan vad gott,kände det på mig Quila!!
FirstSwitch skrev:hade hoppats på kl 11, blir dt något idag ?

Weirdo skrev:Tycker det är lustigt att Önerud inte presenterats än... vad är det som tar sådan tid?
Goddamn skrev:Weirdo skrev:Tycker det är lustigt att Önerud inte presenterats än... vad är det som tar sådan tid?
Jag har funderat på det med. Släpper dom ett namn om dagen eller nåt kanske??
HV-supportern skrev:Ingen större hemlighet att Jonathan Dahlén var ett stort HV-fan när han växte upp. Man kan alltid drömma.
Lallaren skrev:Så tröttsamt med Jnytt som skriver rubriker om damlaget så man ska tro det gäller herr bara för klick. Nej, jag är ledsen, jag bryr mig inte om nyförvärv till damlaget.
justus3 skrev:Jag slänger upp Simon Holmström som en "bubblare". Tyvärr för hans del så är han en första rundare, men karriären går ju rätt trögt. Nu när hans far inte längre är tränare finns ju möjligheten. SHL-klubbarna lär inte vara så intresserade, men potentialen finns ju om han är skadefri.
Lallaren skrev:Diabolics skrev:Lallaren skrev:Så tröttsamt med Jnytt som skriver rubriker om damlaget så man ska tro det gäller herr bara för klick. Nej, jag är ledsen, jag bryr mig inte om nyförvärv till damlaget.
men du visar gärna upp ditt ogillande av damlaget här, och gnäller lite? det är lågt.
Inte bry sig och ogilla är inte samma sak.
Lallaren skrev:Så tröttsamt med Jnytt som skriver rubriker om damlaget så man ska tro det gäller herr bara för klick. Nej, jag är ledsen, jag bryr mig inte om nyförvärv till damlaget.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster