Tråden Om Lagbygget 18/19

Diskutera HV71

Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

Re: Tråden Om Lagbygget 18/19

Inläggav FirstSwitch » 24 april 2018, 10:13

Sen är ju frågan vad Hult gör nu, nu är ju hela topp 3 av våra mest produktiva spelare borta om man räknar in Pilut. 6 st utav våra 10 främsta poängspelare dessutom. Och det Hult har värvat hittills är väl inga direkt poängspelare i den bemärkelsen även om det varit okej värvningar, kommer bli många målsnåla matcher i höst :|
FirstSwitch

Inläggav lejacques » 24 april 2018, 10:14

Ja, man blir aldrig profet i sin egen hemstad. Fråga
Pettan, fråga Almqvist, fråga Ullström.

Trodde jag skulle läsa negativ kommentarer om att Ullström drar. Inte om hans säsong. Igen .

Ulla var inte sämre än någon annan. I ett dåligt fungerande lag producerande han ändå över 30 poäng. Han låg dessutom på i stort sett samma poängsnitt som hyllade Ejdsell.

Med KHL ur kroppen är jag övertygad om att han tagit ytterligare ett steg den här säsongen. I min värld är han dessutom den enda uppenbara spets vi har nuvarande trupp. Jag hade lite guldvittring förutsatt Önerud och Petersson kommer hem. Nu tror jag det blir ännu en mellansäsong. Så viktig är Ullström.

Fy fan vad trist Ulla. Men lycka till. Och välkommen åter!
Randy Edmonds • Ulf Dahlén • Andreas Johansson • Johan Hult • Nubben?
Användarvisningsbild
lejacques

Inläggav Junior » 24 april 2018, 10:43

En helt okej säsong av Ulla och jag är tror liksom dej lejaques att han hade haft en bättre säsong nu med KHL ur kroppen, givet att han hade varit skadefri vilket inte är en självklarhet för den här herren. Men han är långt ifrån oersättlig, verkar som att Hult haft koll på detta och bor vara förberedd på det. Så det borde inte vara svårt att ersätta. Men jag är lite rädd att Hult inte lyckas med det eller att han inte gör det. För vi har en grym poängcenter i Ljungh men sedan har vi tre centrar efter honom som ingen riktigt verkar vara stor nog för att vara den andra topp 6 centern. Hoppas på allvar inte tanken är att det ska vara Andersson...

Stort lycka till Ulla, otroligt kul.
SM guld 21/22.
Junior

Inläggav håvesjuttioett » 24 april 2018, 10:56

Väldigt tråkigt att Ullström drar och får väl ses som ett stort bakslag inför kommande säsong. Förklarar också alla center-värvningar. Tror Ullström hade visat vilken topp-spelare han är kommande säsongen vilket gör det faktum att han försvinner extra surt. Med Ullström i laget känns det som att två till topp-forwards hade behövts för att verkligen sätta guldkant på laget. Vad händer nu? Tar vi in en ersättare för Ullström samt två till forwards? Efter några år med Hult är jag rädd för att det blir 1 till topp-forward vilket inte känns tillräckligt... Om vi också tappar Engvall känns det ännu jobbigare... Förhoppningsvis motbevisar Hult mig.

Önerud - Ljungh - Engvall
Tedenby - J.Andersson - Wännström
Thörnberg - Gustafsson - Figren
Johnsson - Bengtsson - Sundh
(Max Wärn)
E.Andersson
I.Brännström

Inte jättetrygg med den uppställningen...
håvesjuttioett

Inläggav Nutarviguld » 24 april 2018, 11:30

Robert.76 skrev:https://www.expressen.se/sport/hockey/shl/just-nu-lamnar-hv-for-spel-i-nhl/

Vem såg den komma?

Perfekt för oss ärligt talat. Nu frigörs pengar vi kan hitta en riktig poängspruta för
Nutarviguld

Inläggav Blue Vision » 24 april 2018, 17:45

Tung dag för HV idag när Ulla lämnar och framförallt tänkte toppbacken Burström ska ha bestämt sig för Växjö. Att HV ska ha haft högsta budet säger en hel del om hur gärna man hade velat ha honom, när det är Växjö och Saik man slagits mot. Nya tag!
Blue Vision

Inläggav Danken » 24 april 2018, 18:12

Ullström var inte tillräckligt bra så tycker det bara känns positivt att lägga dom pengarna på en ny forward som förhoppningsvis bidrar med poäng.

Trodde han kunde bli en ny Davidsson men var inte nära tyvärr.
Användarvisningsbild
Danken

Inläggav Nutarviguld » 24 april 2018, 18:30

Danken skrev:Ullström var inte tillräckligt bra så tycker det bara känns positivt att lägga dom pengarna på en ny forward som förhoppningsvis bidrar med poäng.

Trodde han kunde bli en ny Davidsson men var inte nära tyvärr.

Instämmer helt, jag blev faktiskt glad av beskedet, vår forwardsida är riktigt baktung just nu och vi vill väl inte bli nya Luleå som gör 1 mål / match
Nutarviguld

Inläggav Sir Ward » 24 april 2018, 18:44

Underbart med era fina tankar om David Ullström.

Ni är genuina HV-fans helt klart.
Användarvisningsbild
Sir Ward

Inläggav Dovahkiin » 24 april 2018, 18:46

lejacques skrev:HV har i nuläget en bra grundstomme, likvärdig de två senaste säsongerna. Många verkar också glömma att vi bara var några trepoängare från topp 6 i år. Jag är fortfarande övertygad om att vi med en bättre målvakt nått kvartsfinal. Och nu har vi ju både Gunnarsson och Sandström som kan axla ansvaret.

Dock ingen guldtrupp i dagsläget. Då behöver vi en Önerud eller Petersson. Kanske båda två? Och där tror jag inte att dörren är stängd.

Jag tycker det är helt rätt att satsa på den här forwardssidan nu, förutsatt ingen försvinner. För varför satsa på dyra chansningar? Hult har ju inte direkt varit framgångsrik på den fronten tidigare, och Lindbom har ju haft förtvivlat svårt att förvalta den typen av spelare.

Nej, jag tycker nuvarande forwardsuppsättning stämmer väl överens med det Hult och Lindbom vill att HV ska vara idag.

Och med det sagt. Kan vi sluta tjata om poängspelare. Vi är inte den typen av lag längre. HV vill ha fyra hårt jobbade kedjor, och som jag ser det är det precis det vi har idag. Och det kan mycket väl räcka en bit kommande år, förutsatt Lindbom och co får ihop det.

Nja håller inte riktigt med, det HV71 saknade nu senast var bla spets och nån som kan styra ett PP. En riktigt poänggörare är vad Hv71 måste ha bla för att styra upp PP där Hv71 var genomusla. Hade Hv71 haft lite bättre PP hade de varit topp 4a garanterat.

Många av Hv71 forwards blir inte hellre bättre tänker bla på Thörnberg, Sundh. Hv71 vill spela en snabb hockey med mkt kontroll inte en hockey där fyra kedjor bara krigar och bummlar runt..

Jag förstår hur Hv71 tänker med sitt lag de vill ha bra tvåvägscentrar för att kunna släppa forwards i en mer friare roll (typ så som MIF spelar) men ska man göra det så måste man även ha några vassa målskyttar och ser möjligen bara en spelare i HV71 som kan vara en sniper och det är Wännström, men han är ofta skadad och känns rätt osäker.

Alla nyförvärv är en "chansning" mer eller mindre. Jag kommer inte sluta "tjata" om poängspelare. Helt ärligt tycker jag forwardssidan är rätt kass just nu. Ulla drar , Engvall lär dra Figren är kass. Ne finns inte mkt hurra för i forwardsuppsättningen just nu. In med minst 3 vassa forwards.
"Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa dom som har fel"
Användarvisningsbild
Dovahkiin

Inläggav Nutarviguld » 24 april 2018, 19:22

Sir Ward skrev:Underbart med era fina tankar om David Ullström.

Är man inte genuint Hv fan om man missat storheten i Ullström?
Och ang "tjatet" om poäng spelare, lycka till att fixa till vårt pp utan spets
Nutarviguld

Inläggav OlofMattsson » 24 april 2018, 19:31

Nutarviguld skrev:

Kan bara instämma! Och med Ullströms topplön lär det gå hitta en mer produktiv spelare än honom.
OlofMattsson

Inläggav Dovahkiin » 24 april 2018, 19:33

Nutarviguld skrev:

För mig är han inte speciellt stor i HV. 125 matcher och 52p. Han är inte i närheten av vara en HV ikon. Dock en rätt duktig spelare absolut och en egen produkt.

Tror absolut om han stannat och fått en friare roll som forward hade han gjort runt 40-45p. Men han är inte omöjlig att ersätta alls.
"Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa dom som har fel"
Användarvisningsbild
Dovahkiin

Inläggav Calle2 » 24 april 2018, 19:36

Att Ullström skulle kunna lämna sannolikt för ett relativt billigt tvåvägskontrakt i NHL såg jag inte komma. Väldigt trist tycker jag. Tror han hade kunnat vara en rejäl uppsida nästa säsong. Truppen känns lite blek i nuläget. Ska man försöka se glaset som halvfullt istället tror jag att jag sagt samma sak inför guldsäsongen. Strömberg, Andersson, Ljungh och Jonsson är hårt arbetande laglojala spelare som jag tror skulle underkasta sig och klara av samma spelide som det här tränar-teamet verkar vilja ha. Det gjorde inte en del av nyförvärven den här säsongen även om deras namn kanske kändes lite mer spännande. Samtidigt hade vi liten omsättning på spelare inför guldsäsongen och det får vi inte den här gången. Nej, jag tror det måste till några ovanligt lyckade värvningar för att ta HV till topp sex eller fyra igen.
Calle2

Inläggav 15:48 » 24 april 2018, 21:53

Calle2 skrev:Att Ullström skulle kunna lämna sannolikt för ett relativt billigt tvåvägskontrakt i NHL såg jag inte komma. Väldigt trist tycker jag. Tror han hade kunnat vara en rejäl uppsida nästa säsong. Truppen känns lite blek i nuläget. Ska man försöka se glaset som halvfullt istället tror jag att jag sagt samma sak inför guldsäsongen. Strömberg, Andersson, Ljungh och Jonsson är hårt arbetande laglojala spelare som jag tror skulle underkasta sig och klara av samma spelide som det här tränar-teamet verkar vilja ha. Det gjorde inte en del av nyförvärven den här säsongen även om deras namn kanske kändes lite mer spännande. Samtidigt hade vi liten omsättning på spelare inför guldsäsongen och det får vi inte den här gången. Nej, jag tror det måste till några ovanligt lyckade värvningar för att ta HV till topp sex eller fyra igen.

Instämmer! Mina högst egna konspirationsteorier är att det ligger mer bakom än ”bara” ett sunkigt (?) tvåvägskontrakt. Känns som att han kunde fått ett mycket bättre kontrakt efter nästa säsong. Kunnat skönja visst missnöje med hans roll under säsongen i en del artiklar. Enligt mig har han dock inte gjort sig förtjänt av en större roll än han hade. Tycker oxå han visat vissa divalater och besserwissermentalitet...
15:48

Inläggav Quila » 25 april 2018, 08:58

En oerhört stor förlust iom Ullström. Han hade varit en av våra absolut ledande spelare kommande säsong helt klart. En frisk och skadefri Ullström håller hög klass! En av de jobbigaste spelarna att möta för backarna i denna ligan med sin styrka, balans i kombination med skicklighet. En personlig favorit, även om det var frustrerande att se honom stundvis ifjol, men när han väl kom igång på slutet fick man en försmak av hans riktiga jag.

Han är inte oersättlig och han satt givetvis på en bra lön, men en Ullström i form är en drömspelare för alla lag i SHL.
Stefan Liv - för alltid i våra tankar.
Quila
Moderator

Inläggav Junior » 26 april 2018, 10:10

Alltså, jag gillar Thörngren och tyckte det var tråkigt när han drog. Men jag vet inte, ska han vara en topp sex spelare i HV nunefter att ha nött bänk i fbk i ett år.

VAR ÄR SPETSEN HULT?? HUR F*N TÄNKER DU?

Visst, mycket sådana värvningar görs senare under sommaren. Men vi har en överfylld fw sida just nu. Det är flera spelare som måste gå och det är också kostsamt.

Edit: dessutom så känns det ärligt talat ganska skevt att han drar till fbk och sedan kryper tillbaka. Det är liksom inte vilken förening han stack till som helst utan han stack till Sveriges smuts och vill sedan hem när det passar bättre.
SM guld 21/22.
Junior

Inläggav jordfelsbrytare » 26 april 2018, 10:14

Junior skrev:Alltså, jag gillar Thörngren och tyckte det var tråkigt när han drog. Men jag vet inte, ska han vara en topp sex spelare i HV nunefter att ha nött bänk i fbk i ett år.

Visst, mycket sådana värvningar görs senare under sommaren. Men vi har en överfylld fw sida just nu. Det är flera spelare som måste gå och det är också kostsamt.

Det är ruggigt mycket bredd nu och väldigt dåligt med spets.
Måste väl betyda att någon är på väg bort? Wärn? Andersson? Räknar med att pilut är förlorad så behövs 3 spets backar och 3 spetsforwards.

Thörngren,Wärn,Figren,Johnsson,Brännström,Sundh,Thörnberg, E, Andersson och Bengtsson= 3 tredje/4e kedjor(baserat på prestation säsong 17/18)
Senast redigerad av jordfelsbrytare 26 april 2018, 10:41, redigerad totalt 1 gång.
jordfelsbrytare

Inläggav Garlic » 26 april 2018, 10:15

Junior skrev:Alltså, jag gillar Thörngren och tyckte det var tråkigt när han drog. Men jag vet inte, ska han vara en topp sex spelare i HV nunefter att ha nött bänk i fbk i ett år.

Håller med, ingen spetsvärvning det här heller... antar att Hult gör av med några breddspelare som figren, Wärn, Isak Brännström och Erik Andersson. Annars finns det inte plats för någon spets...
Garlic

Inläggav Robert.76 » 26 april 2018, 10:19

Thörngren är en värvning som jag tycker är märklig, faktiskt. En spelare för de 2 första kedjorna? knappast....Och Thörngren ska väl knappast ses som en ersättare till exempelvis Engvall? Nu vill jag se Hult landa kvalité av yttersta klass, men forwardssidan ser ju redan trång ut. Då blir man ju än mer fundersam läget när Hult sa till JP att forwardssidan är full, (nu var det iof innan Ullström försvann, men Thörngren kan ju knappast vara ersättaren där).
Robert.76
Moderator

Inläggav shitkicker » 26 april 2018, 10:44

Med nuvarande laguppställning ser jag inte hur HV ska kunna sätta målet högre än play in. Truppen känns i det närmaste allsvensk, snarare än topp i SHL. Sett till HVs egen målsättning att vara ett ”topp 4-lag över tid” så utgår jag ifrån att man gör sig av med Wärn, Figren, E Andersson och ersätter dem med hemvändande utlandsproffs, samt att man värvar in 2-3 backar av europeisk toppklass. Annars är detta prat om att bygga för att bli ett topplag bara skitsnack!

Jag ställer mig återigen otroligt frågande till hur HVs plan för att bli ett topplag faktiskt ser ut!? Jag tycker att det blir mer och mer tydligt att HV bara har målsättningen att bli ett topplag igen, men att man helt saknar plan för det! Och en målsättning utan tillhörande plan att nå dit ÄR BARA EN DRÖM!!!

Eller iofs..... planen verkar vara att nå målet med 3st tredjekedjor och 1st fjärdekedja.... Då blir allt mycket tydligare. Men vägen till målet känns väldigt lååååång......

Antar att vi kan förvänta oss en comeback av Kolan samt en värvning av Corey Murphy nu också. Det skulle ju passa bra in i vad som verkar vara planen att nå toppen.......
Finns ingen glädje med Nubben i klubben.
shitkicker
Moderator

Inläggav HVärnamo » 26 april 2018, 10:59

För det mesta är jag nog mer positiv än de flesta här på forumet, men när det gäller den senaste värvningen av Thörngren håller jag med föregående inläggsskribenter. Thörngren må vara en av våra guldhjältar, men vilken roll är det tänkt att han ska ta i kommande trupp? Första- och andrakedjan känns ju utesluten och därför kan han knappast vara mer än ännu en utfyllnadsspelare.

Vi behöver två eller kanske till och med tre riktiga toppvärvningar till för att vi ska bli att räkna med på allvar nästa säsong.

Jag vill inte uppleva en till urvattnad mellanmjölkssäsong och det vill nog inte något annat HV-fan heller. Om ambitionen är att HV ska vara ett etablerat topp fyra-lag säsong efter säsong så måste man också låta det kosta lite extra. I slutändan lönar det sig.

Nu är det ännu väldigt tidigt in i silly season, så jag väntar med att helt underkänna Hult & Davidssons lagbyggande. Men så här inledningsvis kan jag nog inte ge dem ett högre betyg än 2 (av 5)...

Och nu får man reda på att truppen är spikad sånär på en toppback.... Forwardssidan känns väldigt, väldigt klen och mjäkig om det här är vad vi får.
Nej, det känns inte bra. Inte bra alls. :(
Senast redigerad av HVärnamo 26 april 2018, 12:46, redigerad totalt 1 gång.
För övrigt anser jag att SAAB Arena bör jämnas med marken.
HVärnamo

Inläggav Räkan » 26 april 2018, 11:00

Längesedan jag skrev, men lite snabb genomgång hur min åsikt är på dom nya nyförvärven som tillkommit till HV.

Jonas Gunnarsson = En go värvning!
Didrik Strömberg = En go värvning! (tror mycket på honom)
Martin Ferhevary = Talang, kan bli en go värvning!
Markus Ljungh = En go värvning!
Joakim Andersson = Skeptisk, mycket skador.. Hoppas han håller sig skadefri och överbevisar mig!
Johan Johnsson = Skeptisk på ett sätt, men positivt på ett annat sätt, hoppas på det positiva.
Cristoffer Thörngren = Skeptisk även här, konstigt att man väljar att ej förlänga med honom och släpper Cristoffer till FBK där han får ett brutet kontrakt och väljer plocka tillbaka honom. Men kul med en HV-produkt, men känns som vi har tillräckligt med bredd nu.

Jag håller med många att vi saknar en sniper, hoppas fortfarande på att Wännström kan hålla sig borta från skador, därför där tror jag vi har en sniper.
Engvall tror jag verkligen skulle kunna bli det. Men han känns förlorat efter att gjort riktigt bra ifrån sig i Toronto Mariles!

Simon Önered ryktas tillbaka, grym värvning! Men vår sniper? Nja..
Användarvisningsbild
Räkan

Inläggav Robert.76 » 26 april 2018, 11:10

Så här skriver sportchefen i Färjestad Peter Jakobsson bland annat:

– ”Törna” har inte fått den utveckling som både vi och han hoppats på. Jag har pratat med honom nu på morgonen och vi är överens att det här är det bästa för båda parter.

Min fråga till Hult och co, i vilken roll tänker ni använda Törngren?

https://www.farjestadbk.se/artikel/wzsh ... rjestad-bk
Robert.76
Moderator

Inläggav jordfelsbrytare » 26 april 2018, 11:20

Jag vet att man inte är inne i maj ännu men nog känner man sig lite orolig.
Som sagt vi har 3 3e/4e kedjor. Bra med bredd det behövs verkligen. Bredden var för dålig denna säsong.
Men nu behövs det riktiga klasspelare in.
Kolla tex på Växjö denna säsong 3 tänkbara 1a kedjor och spelare som platsat i 3e kedjor i andra lag på läktaren tex Brodecki.
Detta lagbygge hittills skrämmer ingen.
Om klubben menar allvar med topp 4 måste det in riktiga kanoner nu.
jordfelsbrytare

Inläggav Jonni_h » 26 april 2018, 11:21

Det var ett fasligt skrik om spets hit och spets dit. Det tråkiga är att våra spetsspelare lämnar för NHL/KHL och europa. Om vi tittar på spetsspelare i Elitserien i år och vad de gjorde förra året så ser det ut som så här:
1) Victor Olofsson 27 mål (9 mål 2016/17)
2) Elias Pettersson 24 mål (19 i allsvenskan)
3) Andrew Calof 24 mål (19 mål 2016/17)
4) Emil Larsson 23 mål (20 mål allsvenskan)
5) Dick Axelsson 21 mål (1 mål Davos)
Vilka trodde att dessa spelare skulle ligga i topp. Alla i det här forumet skulle säga att nr 1, 2, 4 skulle vara kul ungdomar för 3-4 kedjan och nr 5 är för skadebenägen och gammal för att värvas.
Ingen vet vem som kommer vinna målligan nästa år, men troligtvis är det en junior. Det som talar för att vi kommer ha spelare i topp är att vi har ett bra försvar. HV vågade knappt anfalla denna säsongen för att det var sådan risk för baklängesmål. Det påverkade alla befintliga forwards.
Titta på Växjö, det är lätt att ha 3-4 förstakedjor när man släpper in 1 mål bakåt på 4 matcher.
Jonni_h

Inläggav hammare7 » 26 april 2018, 11:33

Jag blir mörkrädd av denna värvning. Vi har massor av 3-4 formationsspelare. Törngren i 3-4 helt ok men där har vi en drös redan. Detta luktar budget säsong, och man har inga platser kvar att fylla då vi har 13 på kontrakt + juniorer. Inte mycket kvar att fylls. Utåt ser detta ut som ledningen skitit på sig iår för man inte fick lika hög vinst som föregående och drog i handbromsen. Vi kan inte förlita att alla budget värvningar går väl ut och pang blir toppspelare. Se på föregående säsong vi föll vi hade ingen spets som levererade och förlitade allt på Ejdsell och engvall och Gustavsson. De var ej redo att bära hv. Vem skall bära hv nu? Thörna är bra ledare men ingen som gör många poänglängre. Teden god för 20-30 max och han kan man inte lita på då han aldrig vart en stabil spelare. Ljungh potential att öka sin poängsnitt men är inte heller god över 30 p. J. Andersson stabil center med skadeproblem men har en mer defensiv inriktning. Wännström är den enda som har potential över 40 p men hur har skadorna påverkat? Engvall lär försvinna. Är Figren, törngren och Johnsson tänka som hv stjärnor i top 6 i hv upplaga 18/19 blir de max play in elr. Mer troligtvis play out. Förstår att ullla tar en billigt NHL två vägs kontrakt för komma bort. Jag vet det är tidigt men vi har inte värvat något spets ytterforward och det ör nått vi behöver, 2 i min mening. Hoppas på Önerud + 1 till då har vi en stabil forward uppsättning som kan ge rätt förutsättningar att Johnsson och törngren kan utvecklas i tredje till framtida topp 6 spelare. Ge de kravet nu är förtidigt.
hammare7

Inläggav hammare7 » 26 april 2018, 12:36

– Vi behöver tillsätta en riktigt bra back, säger Hult.

– Vi jobbar på det. Det är svårt att sätta en tidsram på det. Vi har några krokar ute. Ibland går det fort och ibland tar det lite längre tid. Det viktiga är att det blir så rätt som vi bara kan önska.

Men i stora drag är truppen satt. Bland annat har tre – Törngren inräknad – hemvändare plockats in.

What 1 bra back? Om pilut sticker behöver vi 3 backar för topp 4
Och forwardsidab typ satt, denna trupp håller kvalserieklass i rangordning mora, Karlskrona och Rögle. Om vi fortsätter såhär måste målet vara kvar i SHL. Undrar när publik och sponsorer ger upp hoppet om hv och slutar sponsra och stöda hv? När de händer kan de redan vara försent och klubben sjunker som en sten i seriesystemet och utan pengar då de ej får någon inkomst längre.
hammare7

Inläggav Nutarviguld » 26 april 2018, 12:41

hammare7 skrev:
– Vi behöver tillsätta en riktigt bra back, säger Hult.

– Vi jobbar på det. Det är svårt att sätta en tidsram på det. Vi har några krokar ute. Ibland går det fort och ibland tar det lite längre tid. Det viktiga är att det blir så rätt som vi bara kan önska.

Men i stora drag är truppen satt. Bland annat har tre – Törngren inräknad – hemvändare plockats in.

What 1 bra back? Om pilut sticker behöver vi 3 backar för topp 4
Och forwardsidab typ satt, denna trupp håller kvalserieklass i rangordning mora, Karlskrona och Rögle. Om vi fortsätter såhär måste målet vara kvar i SHL. Undrar när publik och sponsorer ger upp hoppet om hv och slutar sponsra och stöda hv? När de händer kan de redan vara försent och klubben sjunker som en sten i seriesystemet och utan pengar då de ej får någon inkomst längre.

Helt ärligt, värvas det "bara" en ny back om Pilut stannar och "bara" två om Pilut drar så är det godnatt och vi har återigen en klen backsida...är Hult helt blind eller ? aja silly är inte över ännu
Nutarviguld

Inläggav Nutarviguld » 26 april 2018, 12:43

omen vafan, skämtar ni ? jag missade att vi värvat Törngren...herregud vilken mellanmjölk forward sida och backsida egentligen OCH målvaktsida faktiskt (finns hopp på målvaktsidan dock)
Nutarviguld

FöregåendeNästa

Återgå till HV71