Inzaneclown skrev:Adam Almqvist kommer inte att slå sig in i NHL, han är helt enkelt inte tillräckligt bra. Skulle inte förvåna mig om vi får se honom i en svensk klubb redan nästa säsong.
Det lär vara HV71 då eller?
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Inzaneclown skrev:Adam Almqvist kommer inte att slå sig in i NHL, han är helt enkelt inte tillräckligt bra. Skulle inte förvåna mig om vi får se honom i en svensk klubb redan nästa säsong.
Pawhlen skrev:Inzaneclown skrev:Adam Almqvist kommer inte att slå sig in i NHL, han är helt enkelt inte tillräckligt bra. Skulle inte förvåna mig om vi får se honom i en svensk klubb redan nästa säsong.
Det lär vara HV71 då eller?
Pawhlen skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/brynasback-drabbad-av-jobbig-sjukdom/
Tråkigt, hoppas han kan leva ett normalt liv om han tvingas sluta med hockeyn
sir Ward skrev:Cribs hos Niklas"torped"Torp. En härlig kille som jag alltid har gillat.
Får vi se honom i HV igen?
http://www.hockeyligan.se/
sir Ward skrev:Cribs hos Niklas"torped"Torp. En härlig kille som jag alltid har gillat.
Får vi se honom i HV igen?
http://www.hockeyligan.se/
Blondestar skrev:Vad vore livet med annat än HVTV?
Blondestar skrev:Jukka Voutilainen tycks inte ha spelat så särskilt mycket denna höst. 4 GP, 2 mål, -2.

Davester skrev:Vill tacka Yared Hagos för hans bästa HV insats någonsin. Tack Yared för att du inte lät slutskedet av matchen bli spännande!
Diabolics skrev:Melin är utsedd till hela elitseriens största flopp såhärlångt, i aftonsopans "after ice"
Slutsats av hela denna tråd:
Det går utför med folk som lämnar HV!
Blondestar skrev:Diabolics skrev:Melin är utsedd till hela elitseriens största flopp såhärlångt, i aftonsopans "after ice"
Slutsats av hela denna tråd:
Det går utför med folk som lämnar HV!
Ja, titta bara på Martin Thö..., Teemu Lai..., Pär Arlbra..., Per-Åge Skr... Pasi Puistola. =)
Tycker att Adam är lite överskattad. Så fruktansvärt bra är han inte. Han håller inte därborta det hade man på känn. Och här har han blandat för mkt. Lite väl valpig. Lägg på lite mer kilon och dra honom i sträckbänken så får vi en bättre backInzaneclown skrev:Adam Almqvist kommer inte att slå sig in i NHL, han är helt enkelt inte tillräckligt bra. Skulle inte förvåna mig om vi får se honom i en svensk klubb redan nästa säsong.
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
mrcadaza skrev:Tycker att Adam är lite överskattad. Så fruktansvärt bra är han inte. Han håller inte därborta det hade man på känn. Och här har han blandat för mkt. Lite väl valpig. Lägg på lite mer kilon och dra honom i sträckbänken så får vi en bättre backInzaneclown skrev:Adam Almqvist kommer inte att slå sig in i NHL, han är helt enkelt inte tillräckligt bra. Skulle inte förvåna mig om vi får se honom i en svensk klubb redan nästa säsong.
Nordas skrev:Hållen nolla av Andreas Andersson. Kanske LHC klarar sig utan Engstrand ändå!
Pawhlen skrev:Kris Beech lämnar HC Pardubice, tror ni han hamnar i elitserien?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster