hammare7 skrev:http://www.jp.se/article/onerud-ett-steg-narmare-drommen/
Önerud verkar spela små skadad
Ändå avgör han matchen igår
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Nutarviguld skrev:Abbot borta hela finalen. Sönder tacklad av Borgman. Smart att tacklas på träning verkligen... Suck vi hade behövt Abbot
Diabolics skrev:Nutarviguld skrev:Abbot borta hela finalen. Sönder tacklad av Borgman. Smart att tacklas på träning verkligen... Suck vi hade behövt Abbot
källa på Borgmans tackling?
Nutarviguld skrev:Abbot borta hela finalen. Sönder tacklad av Borgman. Smart att tacklas på träning verkligen... Suck vi hade behövt Abbot
Zico skrev:Nutarviguld skrev:Abbot borta hela finalen. Sönder tacklad av Borgman. Smart att tacklas på träning verkligen... Suck vi hade behövt Abbot
Nu är det ju inte så att Borgman tacklar sönder Abbott. Till J-nytt igår sa Lillis Lundh så här om incidenten: "det var en ren olycksgrej, han (Abbott) vänder upp och in i Borgman som gör som han ska i situationen".
Du har förmodligen aldrig sett HV träna, men det har jag. Man tacklar, hakar, slashar varandra och ibland kan man t o m ryka ihop och slåss. Kort sagt, för att bli framgångsrika måste man träna som man spelar match, eller omvänt...man spelar som man tränar. Ibland är oturen framme, både under matcher och träningar. Man lider med Abbott som efter en strulig säsong äntligen hittat formen.

tommy1985a skrev:Dags att damma av denna tråd igen tror jag. Hur ser skadeläget ut egentligen, nån som kan uppdatera varje spelare, vilka som ligger närmast att komma tillbaka?
Skadelista just nu.
Berglund
Ytterel
Thörnberg
Sweatt
Wännström - Är denna spelare väldigt skadebenägen? Varför har han inte fullföljt 1 enda säsong i princip?
Har säkert missat någon.
Zico skrev:tommy1985a skrev:Dags att damma av denna tråd igen tror jag. Hur ser skadeläget ut egentligen, nån som kan uppdatera varje spelare, vilka som ligger närmast att komma tillbaka?
Skadelista just nu.
Berglund
Ytterel
Thörnberg
Sweatt
Wännström - Är denna spelare väldigt skadebenägen? Varför har han inte fullföljt 1 enda säsong i princip?
Har säkert missat någon.
Söderström, översträckning, borta nån vecka till
Engvall, nyckelben, borta året ut
Cederholm, hjärnskakning, ev tillbaka nästa vecka
Svenningsson, axelskada, oklart när han är tillbaka
Berglund, axelfraktur, borta hela säsongen
Ytterell, muskelskada, undersöks på måndag
Thörnberg, knäopererad, ev tillbaka efter Karjala Cup,
Sweatt, ljumskar, tränar för fullt med laget, troligen tillbaka nästa vecka
Wännström, mjuldelsskada, tränar med laget, ev tillbaka slutet nästa vecka
Att ha nio spelare borta påverkar inte bara matcherna utan också kvalitén på träningarna.

Diabolics skrev:Persson missar två matcher pga avstängning.
hmmmmmmmm.
Robert.76 skrev:Diabolics skrev:Persson missar två matcher pga avstängning.
hmmmmmmmm.
https://www.expressen.se/kvallsposten/s ... acklingen/

Ingeville skrev:Kanske de nya är ovana vid HV,s träning. De flesta som är skadade är nyförvärven. Har de inte tränat så hårt innan, överbelastning ex på flera.
sir Ward skrev:Ingeville skrev:Kanske de nya är ovana vid HV,s träning. De flesta som är skadade är nyförvärven. Har de inte tränat så hårt innan, överbelastning ex på flera.
Hmm. Du har tokfel och detta vet jag. Fystränaren, Johan Sandstedt är min lillebror.
Skärpning på tråden - knappast Johans fel med nuvarande skadeproblemet.
Kommande desinformation belönas med en varning.
sir Ward skrev:Ingeville skrev:Kanske de nya är ovana vid HV,s träning. De flesta som är skadade är nyförvärven. Har de inte tränat så hårt innan, överbelastning ex på flera.
Hmm. Du har tokfel och detta vet jag. Fystränaren, Johan Sandstedt är min lillebror.
Skärpning på tråden - knappast Johans fel med nuvarande skadeproblemet.
Kommande desinformation belönas med en varning.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst