Glöm inte då vad ens nick betyder på latin, då blir du mörkrädd...RJ--92 skrev:mrcadaza
Jag tror att din dotter tagit efter sin mor med att vara så nyttig som möjligt när de gäller mindre nyttig mat annars
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Glöm inte då vad ens nick betyder på latin, då blir du mörkrädd...RJ--92 skrev:mrcadaza
Jag tror att din dotter tagit efter sin mor med att vara så nyttig som möjligt när de gäller mindre nyttig mat annars
sir Ward skrev:Glöm inte då vad ens nick betyder på latin, då blir du mörkrädd...RJ--92 skrev:mrcadaza
Kan säga att hon är omskolad nu. Har precis smaskat en kebabrulle med röd lök och mild sås. På god väg på rätt vägRJ--92 skrev:mrcadaza
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Har dom tvättat bort sin gatuköks ala Sibylla stämpel? Sist jag var där så stank det stekt rödspätta i pizzerian.#59 larsson skrev:Nyöppnade rosens pärla kan varmt rekommenderas, ett av dom bästa kebabkötten jag smakat på länge faktiskt.
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
mrcadaza skrev:Har dom tvättat bort sin gatuköks ala Sibylla stämpel? Sist jag var där så stank det stekt rödspätta i pizzerian.#59 larsson skrev:Nyöppnade rosens pärla kan varmt rekommenderas, ett av dom bästa kebabkötten jag smakat på länge faktiskt.
Ska dit i morrn så jag ska ge ett utlåtande. Sallad nej tack det kan kaninerna få äta men en Pizza det är för migSimon skrev:Repotage om Rosens Pärla i Smålands Allehanda!! Verkar vara värt ett besök, särskilt till salladsbaren
mrcadaza skrev:Ska dit i morrn så jag ska ge ett utlåtande. Sallad nej tack det kan kaninerna få äta men en Pizza det är för migSimon skrev:Repotage om Rosens Pärla i Smålands Allehanda!! Verkar vara värt ett besök, särskilt till salladsbaren

Ja vad är det dom kallar Casa Grande?? Kasta Grannen tror jag det var beroende på köttkvaliteten. Maten där är ok men inte pizzan i mitt tycke. Lite överskattad med stenugnsbakat. Vips så ska flera göra det och ingen vet hur man gör.Razz skrev:Förstår inte hur denna tråd kan få finnas kvar. Det finns mer eller mindre enbart 2st pizzerior i Jkpg värda att käka på.
Stenungsbakad: Casa Grande
Slabb-pizza: Prima
Slutdiskuterat.
mrcadaza skrev:Självklart så kan man ju smaka på Storebror Bankeryds pizza. Vilken pizzeria är det? Har svårt att skilja på dom?
Georges vet jag var den ligger. Likaså den som ligger i en gammal villa, mitt emot infarten till ICA och sen den gamla Grillen i backen ner mot Bankeryd.
Macce skrev:Gillar Storebror ändringen i citatet sir Ward.
Det svider ju att höra sanningen.Macce skrev:Gillar Storebror ändringen i citatet sir Ward.
mrcadaza skrev:Ska återkomma i ärendet i sann Habostorebrorsanda. Det som vi väntar på är när Bankerydlillebror ska öppna sin första rejäla pizzeria och restaurang som ser ut som detsamma utifrån?
mrcadaza skrev:Ska återkomma i ärendet i sann Habostorebrorsanda. Det som vi väntar på är när Bankerydlillebror ska öppna sin första rejäla pizzeria och restaurang som ser ut som detsamma utifrån?
Matbiffen kan fara och flyga. Däremot så har jag nu prövat den ärade Wikingen. Det blev en kebabpizza med lite göjs på och ja den blev godkänd. Men han hade väl tydligen aldrig hört ngn vilja ha kebabkött direkt från spettet eller en extra gräddad pizza. Men kul att lära honom lite nytt.sir Ward skrev:Wikingen är just den du menar, mittemot ICA som har bytt ägare och renoverats.
M.Gultekin heter nu ägaren och drev även före detta pizzan 95:an i lillebror Habo vad den nu hete.
När du ändå äter där så ska du besöka matbiffen(kör förbi ICA mot sjöåkra på höger sida) och inhandla kvällsmats pizzan.
Verkligen värd ett besök
mrcadaza skrev:Matbiffen kan fara och flyga. Däremot så har jag nu prövat den ärade Wikingen. Det blev en kebabpizza med lite göjs på och ja den blev godkänd. Men han hade väl tydligen aldrig hört ngn vilja ha kebabkött direkt från spettet eller en extra gräddad pizza. Men kul att lära honom lite nytt.sir Ward skrev:Wikingen är just den du menar, mittemot ICA som har bytt ägare och renoverats.
M.Gultekin heter nu ägaren och drev även före detta pizzan 95:an i lillebror Habo vad den nu hete.
När du ändå äter där så ska du besöka matbiffen(kör förbi ICA mot sjöåkra på höger sida) och inhandla kvällsmats pizzan.
Verkligen värd ett besök
Så Storebror Bankeryd har fått en godkänd pizzeria till slut. Grattis
mrcadaza skrev:Matbiffen kan fara och flyga. Däremot så har jag nu prövat den ärade Wikingen. Det blev en kebabpizza med lite göjs på och ja den blev godkänd. Men han hade väl tydligen aldrig hört ngn vilja ha kebabkött direkt från spettet eller en extra gräddad pizza. Men kul att lära honom lite nytt.sir Ward skrev:Wikingen är just den du menar, mittemot ICA som har bytt ägare och renoverats.
Verkligen värd ett besök
Så Storebror Bankeryd har fått en godkänd pizzeria till slut. Grattis
Ja lillebror som ni är så hade ni väl lite att se och lära under en herrans massa år.sir Ward skrev:Lyfter på min pizza-hatt när du äntligen godkänner Bankeryd..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst