Riktigt rivig spelare som skapar offensiv varje gång han är på isen. Hans tekningar är ju för härliga me där han typ lägger sig över pucken och slår den bakåt
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

sussan skrev:Grattis David till uttagningen för fortsatt spel J20 landslaget.
Henke67 skrev:Vad ser ni för roll för David i år. Alla verkar eniga om att han är tredje/fjärde kedje center. Jag tror han mot slutet av säsongen kommer utmana tom om tid i PP. Är jag för optimistisk?
Henke67 skrev:Jäkligt synd, jag tyckte det kändes som om något positivt var pågång. Han hade ju en jättedip direkt efter JVM men nu hade jag precis börjat få upp hoppet igen.
Henke67 skrev:Någon som har info om status?
Både Joakim Andersson och David Gustafsson klev av inför tredje perioden mot Timrå. Gustafsson tränade för fullt på onsdagen, däremot saknades Andersson.
– Det var en försiktighetsåtgärd. Eftersom det är sista veckan innan uppehållet har matcherna prioritet, säger Stephan Lundh, som i det här läget inte kan ge något besked om vem som står i HV71:s mål.
– Det bestämmer vi på samlingen i morgon. Men vi har en bra sits eftersom det är två bra målvakter som tävlar.
På frånvarolistan finns Christoffer Persson, Filip Sandberg och Martin Thörnberg.
Killer#41 skrev:När kommer David tillbaka?,om han kommer hem!,hade vart en fin förstärkning hur som!!
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster