Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

Diabolics skrev:killen är för dålig på engelska för att stanna?
besvikelse.
shitkicker skrev:Jag tycker inte att Lehtonen imponerat. Ser tveksam ut i sina ingripanden och ganska svagt passningsspel. Ser inte detta som en större förlust, även om han så klart är en helt ok mot bra back. Men han var en utfyllnadsvärvning eftersom Reese antagligen inte spelar mer. Inte mer med det.
jordfelsbrytare skrev:Diabolics skrev:killen är för dålig på engelska för att stanna?
besvikelse.
Va?
Diabolics skrev:shitkicker skrev:Jag tycker inte att Lehtonen imponerat. Ser tveksam ut i sina ingripanden och ganska svagt passningsspel. Ser inte detta som en större förlust, även om han så klart är en helt ok mot bra back. Men han var en utfyllnadsvärvning eftersom Reese antagligen inte spelar mer. Inte mer med det.
idag var han bra!
hammare7 skrev:O nu blir lehtonen nya hatobjektet på forumet....... På samma sätt som abbot blev när Luleå ryktet kom up......
Diabolics skrev:hammare7 skrev:O nu blir lehtonen nya hatobjektet på forumet....... På samma sätt som abbot blev när Luleå ryktet kom up......
ingen hatar vad jag kan se. Eller menar du någon annan tråd? Länk?
hammare7 skrev:Okej lite bitterhet da
hammare7 skrev:Diabolics skrev:hammare7 skrev:O nu blir lehtonen nya hatobjektet på forumet....... På samma sätt som abbot blev när Luleå ryktet kom up......
ingen hatar vad jag kan se. Eller menar du någon annan tråd? Länk?
Okej lite bitterhet da

hammare7 skrev:Tror hv var fullt medvetna om det när han värvades
hammare7 skrev:Tror hv var fullt medvetna om det när han värvades
sir Ward skrev:hammare7 skrev:Tror hv var fullt medvetna om det när han värvades
Det tror jag inte alls på. Fullkomligt horribelt och finns inte på HV-kartan.
hammare7 skrev:sir Ward skrev:hammare7 skrev:Tror hv var fullt medvetna om det när han värvades
Klart man visste det. Man behövde förstärkning och det var väldigt dött på bra backar att ta in. Och nu ser man chansen och kanske gå långt i slutspelet och man tog de bästa som fanns.
hammare7 skrev:sir Ward skrev:hammare7 skrev:Tror hv var fullt medvetna om det när han värvades
Klart man visste det. Man behövde förstärkning och det var väldigt dött på bra backar att ta in. Och nu ser man chansen och kanske gå långt i slutspelet och man tog de bästa som fanns.
sir Ward skrev:"]sir Ward skrev:hammare7 skrev:Tror hv var fullt medvetna om det när han värvades
Hur vet du att Hv71 var medvetna om det??
Ser en seriös källa på det påståendet. Danke Schön!
hammare7 skrev: ....och jag är inte sugen på stycka ut min hjärna och skicka den till er för källgranskning och om de inte är godkänt så stäng av mig då
sir Ward skrev:hammare7 skrev:Tror hv var fullt medvetna om det när han värvades
bogani skrev:Tycker Mikko har varit en riktig jävla klippa i försvaret. Bra beslut, säker med puck. Hade gärna sett en förlängning.
tom_flaska skrev:bogani skrev:Tycker Mikko har varit en riktig jävla klippa i försvaret. Bra beslut, säker med puck. Hade gärna sett en förlängning.
Alla vill se en førlængning, det ær jag sæker på.
Utan han ær jag tveksam till att vi vunnit alls.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster