Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Junior skrev:Tycker det är helt vidrigt att Frölunda vann. Jag kan ta att SAIK hade vunnit för de har ärligt talat gjort det bra. Men att Frölunda vinner... fy faaaaa-aaaaaaaaan. Jävla helvetes röv vad äckligt det är.
Stockholmssupportern skrev:Mats Rosseli Olsen ska aldrig mer spela en match i SHL, så jävla omdömeslöst att storma planen som idrottsman, undrar hur han själv hade reagerat om någon stormat rinken då han själv spelat, riktigt pinsamt och omdömeslöst!!!
Diabolics skrev:Stockholmssupportern skrev:Mats Rosseli Olsen ska aldrig mer spela en match i SHL, så jävla omdömeslöst att storma planen som idrottsman, undrar hur han själv hade reagerat om någon stormat rinken då han själv spelat, riktigt pinsamt och omdömeslöst!!!
det är väl kanske så att han inte fattar, då is-stormning inte direkt är ett problem i SHL. Jag försvarar honom inte, tvärt om, det visar att Mats är en klåpare som inte har förmågan att se utanför hans eget jävla ego.
Man behöver inte sparka honom, men förbjud honom att vistas på samtliga idrottevenemang, i alla hänseenden, under X år. Sen kan frölunda välja att fortsätta avlöna honom när han sitter hemma och käkar chips och lipar över hur elaka alla är.
dekman skrev:Jag fattar faktiskt inte de som "försvara" MRO eller i vissa fall nästan hyllar det, som en "skön snubbe". För det är så jävla omdömeslöst och han är där och representerar sitt lag som också råkar vara svenska mästare. Att då bryta mot regler/lagar på en annan arena i en annan sport... så jävla puckat. Ingen vidare god representant för Frölunda. Och han ska givetvis inte särbehandlas utan ska ha samma straff som alla som gör liknande. I teorin kan han få två års avstängning från samtliga idrottsarenor... (vilket han inte kommer få, han kommer troligen få böter.)
När det gäller hans framtid i Förlunda... bra fråga. Jag tror inte han får kicken, men däremot kommer han få interna böter och avkrävas en offentlig ursäkt. Det är vad jag tror. Även om han faktiskt skulle kunna få sparken för detta med tanke på hur ofta FHC pratar om sin "värdegrund".
jordfelsbrytare skrev:Enligt fbks VD så har de ett eget kapital på 70 miljoner. Vad ligger hvs egna kapital på?!
Håkan Loob går in och tar sportchef/gm rollen.
Hv71 3 personer för detta jobb. Hv skulle behöva förklara för åtminstone mig varför vi avlönar 3 personer för detta???
sir Ward skrev:70 tar jag med en rejält nypa salt, något som enligt mig är långt från sanningen.
Eget kapital är inte detsamma som stålar på banken.
Junior skrev:Måste erkänna att det är motbjudande äckligt att se silverköpings trupp nu, den är tyvärr ganska bra faktiskt. Speciellt med senaste nyförvärvet Näkyvä.
Quila skrev:Lite kuriosa som åtminstone jag själv haft roligt åt:
Pratade för några dagar sedan med Jörgen Lennartsson, blåvitts tränare. Otroligt kunnig, inte bara på fotboll, utan även hockey.
Han växte upp i Växjö, men på den tiden var det antingen Brynäs, eller Leksand som man höll på. Hans val blev Leksand.
Växjö hade ett a-lag i hockey även på den tiden, men de var sämre än deras korplag och fick pga det träna efter korplaget, så att de kunde se och lära först, innan de själva gick på is.
Nick skrev:Nån mer än jag som tycker shls nya format på hemsidan är katastrof??
BlackIce skrev:Nick skrev:Nån mer än jag som tycker shls nya format på hemsidan är katastrof??
Ja, jag har inte hittat femmorna i laguppställningarna innan match. På föstasidan finns det senaste resultaten, men bara siffrorna, ingen info om det varit sudden eller SO.
shitkicker skrev:Måste säga att Karlskrona imponerar stort i säsongsstarten. Spelar riktigt bra och vinner välförtjänt. Undrar hur långt det kommer hålla och hur långt de kan nå? Hur som så är de definitivt ingen strykpåse som det ser ut nu.

shitkicker skrev:Måste säga att Karlskrona imponerar stort i säsongsstarten. Spelar riktigt bra och vinner välförtjänt. Undrar hur långt det kommer hålla och hur långt de kan nå? Hur som så är de definitivt ingen strykpåse som det ser ut nu.
Återgå till Hockeysnack (ej HV71)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst