Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Dovahkiin skrev:Så finns det nån här som lirar D3 på season och kan hjälpa mig med en lite boost på HC.
Själv spelar jag mkt LoL en del WoW, GTA V, D3 mm.
Robert.76 skrev:Dovahkiin skrev:Så finns det nån här som lirar D3 på season och kan hjälpa mig med en lite boost på HC.
Här spelas det WoW, alldeles för mkt egentligen....
Dovahkiin skrev:Robert.76 skrev:Dovahkiin skrev:Så finns det nån här som lirar D3 på season och kan hjälpa mig med en lite boost på HC.
Här spelas det WoW, alldeles för mkt egentligen....
Spelat mkt med, tog en break nu inför senaste raiden, vad lirar du för klass/specc?
Jompii skrev:Vafan är det jag läser? WoW-snack på ett hockeyforum om HV71? Best of both worlds!
Själv är jag en inbiten gamer (pc master race) där fokus för tillfället ligger på World of Warcraft och Heartstone. När jag var yngre så lirade jag väldigt mycket CS 1.5 samt 1.6. Det vill säga innan WoW kidnappade mig och tog över mitt liv (ca 6-7 år sedan). Spelade WoW ganska frekvent i cirka fem år innan jag tog en paus på ett år och därefter har det varit lite sporadiskt spelande. Både i WoD och Legion så satt man klistrad vid expansionsrealesen för att sedan tröttna lite en månad in. Flickvännen tvingade dock tillbaka mig för drygt ett halvår sedan och har sedan dess fastnat i "skiten" igen. Speltimmarna är dock inte alls på samma nivå som det var för ett par år sedan då jobbet tar upp stora delar av min vardag. Blir istället sena kvällar där man trycker in ett par timmars spelare istället för att sova en timme extra eller två. Känner mig dock smutsig varje gång jag klickar in på WoW och möts av en hordekaraktär. Mitt hjärta är föralltid blått men svag som man är så gav jag vika för den mörka sidan (horde) efter att flickvännen pressat in mig i ett hörn.
Robert.76 skrev:Haha du har en bra flickvän Jompii, vilken server lirar du på?
Jompii skrev:Robert.76 skrev:Haha du har en bra flickvän Jompii, vilken server lirar du på?
Haha ja absolut. Även om solen också har sina fläckar (for the Alliance!)
Jag huserar på servern Kilrogg. Ingen jättespännande server men det var där flickvännen hade alla sina karaktärer så var egentligen en självklarhet att välja den. Nu för tiden, med cross-over-servers etc, så är ju även val av server inte lika viktigt som det var förr. Förr var det ju ett helvete om man ville spela med någon ifrån en annan server. Lite skillnad nu![]()
Vilken server springer du runt på och gör osäker?
#22 Bemersten skrev:Spelar alldeles för mkt PS4
Just nu så håller jag på att köra om hela Unchartedserien. Ska börja på Resident Evil VII. Sen är man sjukt sugen på Far Cry 5
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster