Personal till HV71's Match intro

Diskutera allt annat som inte är hockey eller HV71.

Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

Personal till HV71's Match intro

Inläggav Feltan » 15 maj 2017, 13:51

Hej på er.

Jag jobbar som sagt med Arenaljudet i Kinnarps Arena, men sitter också som projektledare på Eventkraft med Hv71 som kund.

Vi letar just nu efter folk som är intresserade av att hjälpa till vid HV71's intron.
Det handlar mest om att rulla in och ut grejer från isen, samt lite enklare pyrotekniska arbeten.
Inga förkunskaper krävs, vi utbildar er. Stor fördel om ett genuint hockeyintresse finns, då det blir många matcher på en säsong. Vi har tidigare letat efter teknikintresserade människor, men det har sällan rimmat med hockeyintresset. Så vi tänkte vända på det denna gång.
Tanken är att ni är ett gäng på ca 6-8 personer som rullar på ett schema under säsongen.
En liten ersättning lämnas för varje tillfälle, men det är inget jobb man gör för pengarna. Se det som en möjlighet att komma nära spelarna och att få se bra hockey.

Om det låter intressant så maila mig på Johan@eventkraft.se

Är osäker på ifall denna tråd är på rätt ställe, fritt fram o flytta om det är fel.
Feltan

Re: Personal till HV71's Match intro

Inläggav Diabolics » 15 maj 2017, 19:51

Feltan skrev:Hej på er.

Jag jobbar som sagt med Arenaljudet i Kinnarps Arena, men sitter också som projektledare på Eventkraft med Hv71 som kund.

Vi letar just nu efter folk som är intresserade av att hjälpa till vid HV71's intron.
Det handlar mest om att rulla in och ut grejer från isen, samt lite enklare pyrotekniska arbeten.
Inga förkunskaper krävs, vi utbildar er. Stor fördel om ett genuint hockeyintresse finns, då det blir många matcher på en säsong. Vi har tidigare letat efter teknikintresserade människor, men det har sällan rimmat med hockeyintresset. Så vi tänkte vända på det denna gång.
Tanken är att ni är ett gäng på ca 6-8 personer som rullar på ett schema under säsongen.
En liten ersättning lämnas för varje tillfälle, men det är inget jobb man gör för pengarna. Se det som en möjlighet att komma nära spelarna och att få se bra hockey.

Om det låter intressant så maila mig på Johan@eventkraft.se

Är osäker på ifall denna tråd är på rätt ställe, fritt fram o flytta om det är fel.

Coolt. Hade gärna medverkat pro bono om jag bott i jönnet. Ett team från hv71fans.se vore grymt. Dekman kan behöva komma loss från Twitter lite.

Då kanske de släpper in oss som officiell del på hemsidan igen ;)
Användarvisningsbild
Diabolics
Admin

Re: Personal till HV71's Match intro

Inläggav Sir Ward » 16 maj 2017, 22:17

Återigen en Sir Johan i Hv71. Hur fan håller ni reda på varandra?
Korrekt tråd och svarat på ditt PM.
Användarvisningsbild
Sir Ward

Återgå till Öppet forum