Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Razz skrev:#59 larsson skrev:Underbart att se hur man verkar beröra folk, fick ju ett fint inlägg riktat mot mig på finestjkpg med. Det måste sticka er något fruktansvärt i ögonen! Själv gör det mig bara starkare och säkrare på att jag gör rätt i att fortsätta!
Moderator får gärna klippa in detta i "finest-tråden" under supporterdelen då det passar in bättre där.
Inlägget på finestjkpg var väl inte riktat som kritik mot dig. Även om jag vet att du gillar att sätta dig själv i centrum. Inlägget på finestjkpg är kritik mot HV71 och hur det sköts. Att vissa personer, du bland annat, inte spelar efter samma regelverk som andra är inte okej enligt mig. Eller du tycker att det är helt okej att en supporter får 4(?) matcher för att kalla HV för "lögnare och fegisar" medans du kallar Jämtin för "hora/judas" och glider under radarn? Eller hur kommer det sig att du visste om den avstängningen innan tex NBS-styrelse?
Cyruz skrev:Många påståenden här utan något som helst belägg.
För oss som inte har pejl på läget vore det på sin plats med underlag för sådana påståenden.
Vi kan inte få en vettig debatt om man kan slänga ur sig vad som helst utan att behöva backa upp det.
Razz skrev:Cyruz skrev:Många påståenden här utan något som helst belägg.
För oss som inte har pejl på läget vore det på sin plats med underlag för sådana påståenden.
Vi kan inte få en vettig debatt om man kan slänga ur sig vad som helst utan att behöva backa upp det.
Ang mitt inlägg så finns det printscreens. Men vet inte om det är så lämpligt att slänga upp här?
Cyruz skrev:Razz skrev:Cyruz skrev:Många påståenden här utan något som helst belägg.
Ang mitt inlägg så finns det printscreens. Men vet inte om det är så lämpligt att slänga upp här?
Om det hjälper debatten samt inte bryter mot någon lag så är det klart värt att ladda upp det.
Cyruz skrev:Håll er till ämnet i tråden killar!
Den här tråden handlar om finest blogg. Är det något från bloggen ni vill diskutera ska ni citera bloggen först.
Har tagit bort OT inlägg men inga varningar är utfärdade.
#21 skrev:Cyruz skrev:Håll er till ämnet i tråden killar!
Den här tråden handlar om finest blogg. Är det något från bloggen ni vill diskutera ska ni citera bloggen först.
Har tagit bort OT inlägg men inga varningar är utfärdade.
Varför skulle det varit aktuellt med varningar här?
Är det f.ö du som kommenterat på finest, eller är det någon som använder samma namn som dig?
#21 skrev:Då förstår jag varför du raderade mina frågor till Edvin och hotar med avstängningar.
Cyruz skrev:#21 skrev:Då förstår jag varför du raderade mina frågor till Edvin och hotar med avstängningar.
Tyvärr verkar du inte förstå att jag raderade allas OT inlägg, även hans frågor till dig.
Ni får jättegärna diskutera alla frågor som rör Hv71 Marcus, men gör det i rätt tråd och på rätt sätt.
Gå gärna igenom våra regler en gång till om du känner att du behöver färska upp minnet.
21 skrev:
Rätt tråd och rätt sätt var det, misstänker att alla inte har samma uppfattning om vad det innebär.
Jag ställde frågor om saker som tagits upp på finest till Edvin, vad var felet?
Cyruz skrev:Håll er till ämnet i tråden killar!
21 skrev:
Det heter även HV71, inte Hv71.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster