jag har nu efter nästan tio år som ägare av det här forumet bestämt mig för att kliva av. Jag har inte det engagemang och intresse som krävs för att hålla forumet levande och up-to-date. Så jag kommer att lämna över allt till forumets mods och admins som jag vet kommer att göra ett strålande jobb att hålla forumet levande även i framtiden. Förhoppningsvis kommer det också att uppdateras till ett nytt och modernt forum, med ny teknisk plattform, och om det kan vara klart till tioårs-jubileet i september så vore det ju en extra krydda
Det är en del av er här som jag haft hårda duster med genom åren, men det är av underordnad betydelse i det stora hela - det viktigaste är trots allt att vi alla älskar vårt HV71, och vill inget hellre än att vi snabbt kommer tillbaka till SHL där vi hör hemma. Så jag beundrar och applåderar erat stora engagemang, även om vi inte varit överens om allt - men vi är alltid överens om målet. Så fortsätt att diskutera, gräla, skratta, gråt tillsammans. Ni kommer att göra det med den äran.
#DekmanOut