Zico skrev:lejacques skrev:spaawn skrev:Hult pissar på oss! Låna ut vår bäste målvakt (vilket inte säger mycket iofs) till Färjestad av alla lag? Jag utgår ifrån att detta innebär att en ny målvakt är på väg in, alternativt att vi ska få nån spelare av Fbk annars är det ett hån.
Bästa målvakt? Nog för att Gunnar blandat och gett. Men Filip har faktiskt sämre stats. Marginellt, visst. Men sämre.
Är inte jätteupprörd över utlåningen. Däremot kommer den ju vid helt fel tillfälle. HV trampar vatten, befinner sig i en kris, supportrarna väntar otåligt på att Sveriges sämsta sportchef ska agera, HV står för en makalös usel insats borta mot toppkonkurrenten Karlskoga. Då. DÅ tycker HV det är en bra idé att släppa nyheten om att man lånar ut Filip Larsson till en av sina största rivaler i modern tid.
Så korkat. Men. Inget gör mig förvånad längre. Det är ju HV och Hult det handlar om.
Det gör faktiskt lite ont, och som skrivs här ovan, väldigt korkat att deala med vår största, och mest hatade, rival i modern tid. I den bästa av världar, är en ny målvakt på väg in. Men det tror jag ju inte på. Kanske ligger något ändå i andra vågskålen. I takt med att Färjestad får tillbaka skadade spelare, verkar de bli tjocka på forwards så kanske kommer någon åt andra hållet. Tjänster och gentjänster. Men ändå.....att deala med Färjestad känns inget bra.
Hult är mästare på svika fans och sponsorer.