Diabolics skrev:För om det nu är han som är bäst, då måste man ju värva honom för att bli bäst på den positionen.
Varför då? Kan inte personen utvecklas till att bli bäst? Eller kan inte Hv sträva efter att hitta en bättre än Evertsson? (det sistnämnda menar jag inte nu mitt i säsongen, utan generellt)
Det som irriterar mig enorm är kommunikationen utåt från Hult, och där lär han sig inte från sina tidigare misstag samt utvecklas inte på den punkten.
* Förra året skulle spelare som kommer in göra skillnad, in kommer Styrman i sista sekund.
* I år fanns det fullt förtroende för Lindbom, för att sedan få sparken några omgångar senare.
* I år skulle det komma in spelare som kan göra skillnad, dagen innan fönstret stänger utesluter han inte breddvärvning?
* Dessa jäkla floskler om rätt karaktär genom alla år
Jag tror det bara är en tidsfråga innan Växjö går om oss i antal guld, och det inom en relativ snar framtid, om man inte strävar efter att bli bäst. Man ska agera, och ageras det ska det kommuniceras ut bättre till supportrarna.
Han kan mycket väl ha arbetat sönder sig senaste månader, men det kom ju inte in något, då har han misslyckats om han inte lyckats landa något på flera månader när andra klubbar hittar spets/bredd (kalla det vad du vill) trots att dom vid värvningstillfället hade bättre tabellplacering.
Den bild Hult ger utåt är en enorm passivitet, sedan händer det säkert saker bakom kulisserna, men det är knappast den bild man får.
Diabolics skrev:
????? Jag la inga ord i din mun. Jag började på ett eget argument. Det argument jag lade fram, var tillverkat av mig för att visa på just att logiken inte följer med. Jag har aldrig påstått att du sagt något sådant.
Never mind