tommy1985a skrev:Såhär ser ett guldlag ut, det är lite vad jag hade hoppats på att laget skulle se ut till den här säsongen!
Återstår att se hur laget ser ut när det är färdigt. Det går givetvis ta guld utan bara egna produkter också, men det är ju helst såhär man drömmer om att laget ska se ut. Spelare som kommer hem igen och levererar, spelare som utvecklas och klarar att ta en plats i laget mm.
Mattias Tedenby - David Ullström - Andre Petersson
Filip Sandberg - Simon Önerud - Martin Thörnberg
Johan Johnsson - Sebastian Strandberg - Anton Bengtsson
Oscar Sundh - David Gustafsson - Isac Brännström
Almqvist - Pilut
Brännström - Elliot
Berglund - Persson
Hedberg
Detta är mitt guldlag. ska bli spännande att se J & Js guldlag när det är färdigbyggt.
Sorry men du har ju inte tagit med 1 ända nyförvärv? Och Almqvist är klar Schweiz. Sandberg och Strandberg har kontrakt.
Önerud - ullström - Petersson
Ljungh - Andersson - Wennström
tedenby - Johnsson - Thörnberg
Sundh - Gustafsson - Bengtsson/figren
Xx-xx
Strömberg - xx
Berglund - Persson
Feheravy
Önerud och Petersson är drömmar om man förlorar Wärn och engvall. Troligtvis tar ullström vinge istället för ljungh men ville ha en hv kedja som 1:a mycket dröm men är inte helt orealistiskt, tror mer på Önerud än Petersson då han har större hv hjärta och viktigare att få hem pga sina ledaregenskaper och sitt hårda jobb.
Backsidan har man mycket kvar att jobba på, förhoppningsvis stannar Elliot oC pilut men knappast troligt. En backvärvning är Tim Erixon som jag hoppas på.