Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
hammare7 skrev:Tråkigt med ullström. Men vi har fortfarande ett slagkraftigt lag om Christensen kommer igång och hade några bra tendenser senast. Och abbot i fjärde med Bengtsson och Stenlund är faktiskt bättre än Christensen i fjärde med tanke på typen av spelare. Tror abbot vill visa man gjorde fel o peta han. Abbot kan vara en jobbig jävel och hans tekningar i viktiga lägen kan vara avgörande, gjordes ju två mål direkt efter hans tekning i slutet av säsongen.
Han är bra i BP och grym grovjobbare och han var på g mot slutet tyckte jag
hammare7 skrev: Abbot kan vara en jobbig jävel och hans tekningar i viktiga lägen kan vara avgörande, gjordes ju två mål direkt efter hans tekning i slutet av säsongen.
Han är bra i BP och grym grovjobbare och han var på g mot slutet tyckte jag
RiWi skrev:Malmö leder med 3-1 i matcher, om vi vinner, spelar vi semi mot sämst placerade lag i serien va? eller har jag fel?
Tar hellre dem än brynäs, linköping, frölunda eller saik.
RiWi skrev:Malmö leder med 3-1 i matcher, om vi vinner, spelar vi semi mot sämst placerade lag i serien va? eller har jag fel?
Tar hellre dem än brynäs, linköping, frölunda eller saik.
FirstSwitch skrev:Ah stämmer, vi kan inte få Saik i semi.
Vi får Malmö om de slår ut Växjö
Vi får Brynäs/LHC om Växjö vinner.
sqz skrev:Hur ofta får man chansen att möta ett lag som kom 8 i grundserien i en semifinal? Jag tar det laget alla dagar i veckan.
aimstar skrev:sqz skrev:Hur ofta får man chansen att möta ett lag som kom 8 i grundserien i en semifinal? Jag tar det laget alla dagar i veckan.
Håller normalt sett med, men jag vet i katten om jag ser Malmö som ett lag som kom 8a pga sin kapacitet. Det var en rekordjämn serie i år, och vill minnas att Malmö ledde den en bra stund och radade upp segrar, sen kom skadorna. Hade dom kunnat spela ordinarie trupp, som nu, så tror jag deras placering hade varit betydligt högre än den blev. Med det sagt så möter jag ändå hellre Malmö än Växjö, vi verkar alltid lyckas hitta något sätt att torska matcher mot Växjö oavsett matchbild. Och när vi inte gör det så har domarna fixat det istället.
Klabbe skrev:aimstar skrev:sqz skrev:Hur ofta får man chansen att möta ett lag som kom 8 i grundserien i en semifinal? Jag tar det laget alla dagar i veckan.
Håller normalt sett med, men jag vet i katten om jag ser Malmö som ett lag som kom 8a pga sin kapacitet. Det var en rekordjämn serie i år, och vill minnas att Malmö ledde den en bra stund och radade upp segrar, sen kom skadorna. Hade dom kunnat spela ordinarie trupp, som nu, så tror jag deras placering hade varit betydligt högre än den blev. Med det sagt så möter jag ändå hellre Malmö än Växjö, vi verkar alltid lyckas hitta något sätt att torska matcher mot Växjö oavsett matchbild. Och när vi inte gör det så har domarna fixat det istället.
HV kan inte ställas mot Växjö i semin. 1an och 2an kan mötas först i finalen.
Quila skrev:Fel och fel, det var bara en personlig åsikt![]()
Att spela med energi KOSTAR energi.
Att spela 6 eller 7 matcher kostar troligen mer energi än att spela 4.
Att vi har minusstatistik på Malmö i år i serien behöver inte betyda så mycket.
Är inte jätteimponerad av Malmö och tror vi har mycket goda chanser mot dem
i en ev semifinalserie.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst