Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Diabolics skrev:<off topic> jag ser en rätt tråkig attityd som fått fäste här bland vissa komentatorer. Att likt Zlatan medvetet inte använda personers namn utan istället kalla dem något som med avsikt är till för att förmiska dem... (filosofen, divan, nhl ). Är det verkligen så viktigt att hela tiden visa att man avskyr någon så mycket bara för man inte gillar någons inställning? Jag kan köpa att man kallar någon feg/idiot/etc om de gjort sig skyldiga till något mer substantiellt som en checking to the head eller något..... </off topic>
HV.
hammare7 skrev:Rhett är en grym spelare som har näsan för målet. Men tyvärr passade han inte riktigt in i den hockeyn som HV vill spela. Tror han kan passa bättre i ett lag där han får spela sitt spel och jag tror faktiskt han kommer passa in bättre i Växjö som inte har samma aggresiva spelstil. Visst Rhett kommer någ vara inne på en del baklängesmål då han ej är så bra i defensiven men han kommer göra uppåt 20 mål och kommer vara Växjös stora målskytt. Tyckte han hamnade lite fel med en så offensiv center som Krog i HV, han skulle behövt en mer defensiv center som kan backa upp bakåt, typ Andreas Falk eller Johan Davidsson, iallafall i 5 mot 5. Visst jag kommer sakna Rhett i HV men jag är ej helt förstörd att han lämnade.
Skulle ej förvåna mig om Rhett kommer plasseras med deras nya finne Lajunen eller Dennis Rasmussen.
Diabolics skrev:"Lagets allra största stjärnor, Daniel Rahimi, ...." -aftonsopan
Wow, från dussinlirare till största stjärna... så går det när man lämnar HV för alla andra lag
Calle2 skrev:Diabolics skrev:"Lagets allra största stjärnor, Daniel Rahimi, ...." -aftonsopan
Wow, från dussinlirare till största stjärna... så går det när man lämnar HV för alla andra lag
Jag hade i och för sig gärna sett Rahimi i HVs laguppställning i år.
hokky skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=138
Mattias Remstam kör ännu ett år i Nittorp! Trots sargad kropp så kör han vidare, legend!
sir Ward skrev:
Lysande Inzaneclown.
Hårdaste och tuffaste spelaren genom tiderna i forna ES enligt mig och då har jag följt HV sedan början
av 80-talet.
Jösses vad man saknar Lance Ward och det är jag knappast ensam om.
Jag ska fan bjuda dig på några mjöd helt enkelt
hammare7 skrev:Daniel Larsson har problem med sina skydd igen
http://bloggar.aftonbladet.se/hockeyblo ... ckeyligan/
Vad tycker du om HV 71?
– Ha ha. Det är inte så bra just nu. Men det är ett roligt lag att möta, HV är skickligt. Jag får mycket hat från läktaren i Jönköping och det taggar mig. Men jag förstår inte varför jag får skit för min insats i HV. Det var inte så dåligt för mig där– titta på min statistik och resultatet. Men många tycker jag att var dålig och det är lätt att bli hängd som målvakt.
Pawhlen skrev:MrHV: Om han tycker att kvartsfinaluttåg med 0-4 mot AIK var ett "godkänt" resultat bevisar det verkligen vilka målsättningar den killen har![]()

Exhale skrev:Pawhlen skrev:MrHV: Om han tycker att kvartsfinaluttåg med 0-4 mot AIK var ett "godkänt" resultat bevisar det verkligen vilka målsättningar den killen har![]()
Nu var de väl förvisso inte enbart bakåt problemet låg i den kvarten eller
dekman skrev:Känns oehört desperat att kicka en spelare innan säsongen ens börjat. Men Leksand har väl massa pengar numer...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster