Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
RJ--92 skrev:Lite kul grej att Almqvist vann Calder Cup med Grand Rapis medan Hjalmarsson vann Stanley Cup med Chicago samma säsong
Keskinen skrev:Intervju med Önerud på Modos hemsida http://www.modohockey.se/artikel/40438/
3.20 in i klippen är han nära på att säga fel, ganska kullängtar säkert efter att spela i HV igen om nåt år..
Vkb skrev:Keskinen skrev:Intervju med Önerud på Modos hemsida http://www.modohockey.se/artikel/40438/
3.20 in i klippen är han nära på att säga fel, ganska kullängtar säkert efter att spela i HV igen om nåt år..
Dem som håller på hå.. Modo
haha
Keskinen skrev:Intervju med Önerud på Modos hemsida http://www.modohockey.se/artikel/40438/

Frewenn skrev:Jukka Voutilainen (som ännu är skadad efter att ha krockat med sin lagkamrat under uppvärming i våras) har blivit utnämnd som kapten i sitt KalPa.
Jukka var förövrigt med sitt KalPa igår i Jönköping även om han är skadad. Säkert för att hälsa på några gamla polare..
Källa: http://www.kalpa-hockey.fi/2013-2014_uutinen/kalpan-kapteenisto-julki
Vkb skrev:Vart ska man ha C:et egentligen? Otroligt mycket reklam
Davester skrev:Ledda har haft en stark start på försäsongen- retar mig kopiöst att "NHL" misshandlade honom i stället för att hitta en passande roll... Rhett "jag-vägrar-kämpa-för-att-jag-år-för-svag-både-psykiskt-och-fysiskt-och-dessutom-har-grava-attitydproblem-och-skiter-fullständigt-i-stolthet-för-klubbmärket"Rahkshani gjorde 2+1 i kväll och har därmed haft en lysande försäsongsinledning. Sannolikt gör han mellan 50-60 p denna säsong- konstigt nog är jag fortfarande oerhört nöjd att han inte spelar i HV. En ny Mike Iggulden?!?
Pawhlen skrev:Davester skrev:Ledda har haft en stark start på försäsongen- retar mig kopiöst att "NHL" misshandlade honom i stället för att hitta en passande roll... Rhett "jag-vägrar-kämpa-för-att-jag-år-för-svag-både-psykiskt-och-fysiskt-och-dessutom-har-grava-attitydproblem-och-skiter-fullständigt-i-stolthet-för-klubbmärket"Rahkshani gjorde 2+1 i kväll och har därmed haft en lysande försäsongsinledning. Sannolikt gör han mellan 50-60 p denna säsong- konstigt nog är jag fortfarande oerhört nöjd att han inte spelar i HV. En ny Mike Iggulden?!?
Absolut, blir kul när Växjös supportrar inser hur osynlig Rhett kan vara emellanåt
trancedanne skrev:Pawhlen skrev:Davester skrev:Ledda har haft en stark start på försäsongen- retar mig kopiöst att "NHL" misshandlade honom i stället för att hitta en passande roll... Rhett "jag-vägrar-kämpa-för-att-jag-år-för-svag-både-psykiskt-och-fysiskt-och-dessutom-har-grava-attitydproblem-och-skiter-fullständigt-i-stolthet-för-klubbmärket"Rahkshani gjorde 2+1 i kväll och har därmed haft en lysande försäsongsinledning. Sannolikt gör han mellan 50-60 p denna säsong- konstigt nog är jag fortfarande oerhört nöjd att han inte spelar i HV. En ny Mike Iggulden?!?
Absolut, blir kul när Växjös supportrar inser hur osynlig Rhett kan vara emellanåt
39 poäng och slutade 11:a i poängligan är knappast dåligt. Vem tror att Gagnon kommer göra bättre ifrån sig?
Bra gjort av Växjö som får en kanonlirare. Och snälla, vem fan tror att någon av dessa Nordamerikaner bryr sig om klubbmärket (förutom Krog)?
Pawhlen skrev:trance: i grundserien ja men i slutspelet var han lika utstrålande som en sur disktrasa
trancedanne skrev:Pawhlen skrev:trance: i grundserien ja men i slutspelet var han lika utstrålande som en sur disktrasa
Återigen så är tydligen utstrålningen viktigare än själva hockeyn bland vissa här. Han lyckades ändå skrapa ihop 5 poäng på lika många matcher
Nick skrev:Personligen så var rhett ingen favorit hos mig..MEN han lyckades skrapa ihop 39 poäng sin första säsong i shl och de måste ju nånstans va godkänt.. blir förvånad om nån utav våra nya killar gör så mycket poäng faktiskt.. Alltid svårt att producera mycket första året på stor rink..har för mig att bud holloway inte gjorde jättemycket poäng första säsongen heller. .
tror som trance att rhett kommer ligga i topp i poängligan denna säsong tyvärr..
Davester skrev:Ledda har haft en stark start på försäsongen- retar mig kopiöst att "NHL" misshandlade honom i stället för att hitta en passande roll... Rhett "jag-vägrar-kämpa-för-att-jag-år-för-svag-både-psykiskt-och-fysiskt-och-dessutom-har-grava-attitydproblem-och-skiter-fullständigt-i-stolthet-för-klubbmärket"Rahkshani gjorde 2+1 i kväll och har därmed haft en lysande försäsongsinledning. Sannolikt gör han mellan 50-60 p denna säsong- konstigt nog är jag fortfarande oerhört nöjd att han inte spelar i HV. En ny Mike Iggulden?!?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster