Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
GustavB skrev:ska vi verkligen skaka SAIK så krävs ngt extra.
Vi msåte spela fult! Objörn kan göra 5 minuter per match, om han så ska slasha sönder handleden på Jimmie eller Zacke för att vi ska vinna så kör! Lestan kan också göra ett par minuter, driva på mål stenhårt o skapa kaos!
Vi måste grisa o få dom ur balans!!!
GustavB skrev:Vi msåte spela fult! Objörn kan göra 5 minuter per match, om han så ska slasha sönder handleden på Jimmie eller Zacke för att vi ska vinna så kör!
Vi msåte spela fult! Objörn kan göra 5 minuter per match, om han så ska slasha sönder handleden på Jimmie eller Zacke för att vi ska vinna så kör! Lestan kan också göra ett par minuter, driva på mål stenhårt o skapa kaos!
Robert.76 skrev:Kvartsfinalerna närmar sig med stormsteg, så här tror jag det slutar
Linköping-Växjö, här är utgången verkligen oviss känns som 2 jämnstarka lag där Växjö haft några svackor under säsongen. Tror det blir en stenhård 7-setare där Linköping går vidare. (4-3)
Luleå-Fbk Här snackar vi mardrömsmotståndare för Luleå, som förlorat samtliga matcher mot Fbk denna säsongen. Men slutspel och seriespel är 2 skilda saker, avgör hemmafördelen till Luleås favör? Jag gissar att Luleå går vidare. (4-3)
Frölunda-Djurgården Här är det inget snack, Frölunda är storfavoriter och jag tror de får en behaglig kvartsfinal där de går vidare relativt enkelt. (4-2)
Skellefteå-HV71 HV har steppat upp, och har gjort det rejält, krossen mot Örebro bör få även Saik att darra lite i knävecken. Det går ju inte att komma ifrån att man får lite "vibbar" från -95. Hjärtat säger HV, men huvudet säger Saik. Kan HV ta första matchen så kommer vi vinna detta. Jag gissar dock att seriesegrarna tar hem detta, men att HV kommer sälja sig väldigt dyrt. (4-3)
Quila skrev:Härligt med optimism på flera håll här. Håller med, vi är på G och har börjat steppa upp. Fantastisk inramning senast satte grunden för vår fantastiska insats. Saik är ett bra lag, men absolut inte omöjliga. De är inga maskiner och vi har alla möjligheter! Det är det som är tjusningen med sport. Någon som har koll på skadeläget i laget?
chinobar skrev:GustavB skrev:Vi msåte spela fult! Objörn kan göra 5 minuter per match, om han så ska slasha sönder handleden på Jimmie eller Zacke för att vi ska vinna så kör!
Idiot.
Eller tycker du samtidigt att det är okej för SAIK att slasha sönder Christensen eller Thörnberg för att vinna?
För det är väl lika för båda lagen?
Spela fult får HV gärna göra, men inte på det korkade sättet du tycker.
Ingeville skrev:chinobar skrev:GustavB skrev:Vi msåte spela fult! Objörn kan göra 5 minuter per match, om han så ska slasha sönder handleden på Jimmie eller Zacke för att vi ska vinna så kör!
Idiot.
Eller tycker du samtidigt att det är okej för SAIK att slasha sönder Christensen eller Thörnberg för att vinna?
För det är väl lika för båda lagen?
Spela fult får HV gärna göra, men inte på det korkade sättet du tycker.
Otroligt att vissa fans vill att vårt HV ska slå sönder spelare, korkat är i underkant på såna skriverier. Vad har han, GustavB, på forumet att göra??
Robert.76 skrev:Så här skriver Wennerholm i Aftonblaskan om matchen mellan Skellefteå och HV:
"Skellefteå och HV71 möts i den sista kvartsfinalen.
Smålänningarna kan möjligen sno en match och mitt tips är att Skellefteå vinner med 4-1 i matcher.
Det eller 4-0.
Det finns inget annat att välja på".
Vore skönt om han fick äta upp de orden
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster