Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Regnet skrev:sir Ward skrev:Ingeville skrev:Kanske de nya är ovana vid HV,s träning. De flesta som är skadade är nyförvärven. Har de inte tränat så hårt innan, överbelastning ex på flera.
Hmm. Du har tokfel och detta vet jag. Fystränaren, Johan Sandstedt är min lillebror.
Skärpning på tråden - knappast Johans fel med nuvarande skadeproblemet.
Kommande desinformation belönas med en varning.
Nu var det ju ingen som ens nämnde Johan Sandstedt förrän du gjorde det. Och även om någon hade nämnt honom, varför ska det vara förbjudet att kritisera honom eller någon annan av personalen runt laget? När vi har skadeproblematik så är det väll naturligt att man funderar på vad det beror på och träning är ju viktigt i det samanhanget.
För det andra så är det tydligt att detta är våra spekulationer och inte desinformation. Ingen har ens påstått något eller sagt sig veta hur det ligger till utan vi pratar om teorier och spekulationer. Du är den ende här med ett absolut påstående när du säger att vi har tokfel. Förklara gärna varför vi har fel istället för att bara hota med varningar.
Diabolics skrev:Är det bara jag, eller uppfattar ni andra oxå att det i allmänhet verkar vara mycket skador på i stort sett samtliga trupper detta året?
Quila skrev:Thörnberg, Ullström och D Gustafsson tillbaka i spel mot Luleå imorgon, torsdag.
Dessutom debut för Stefan Elliott. Tummen upp för detta!
DocSeverinsen skrev:Fick meddelande i Powerplay-appen att en back till är skadad. Eftersom jag inte har premium kunde jag inte läsa vem det handlar om, men på bilden va Reese och Pilut med... nån som har mer info?
Fylke74 skrev:Kanske missat det men har klubben gått ut med vad som håller Ullström borta?
frippe-borås skrev:Risk att det blir fler skador om inte Hult agerar!
Det sliter ont på de som är kvar o idag utgick Tedenby skadad! Status ??
Under matchen tvingades HV-stjärnan Mattias Tedenby kliva av på grund av skada, men Lindbom har ingen skaderapport att ge tätt efter matchslut.
- Ingen större skada tror jag. Men vi får se här efter helgen, säger Lindbom till SportExpressen.
Även sjukgymnast Anders Frostemark ger lugnande besked.
– Det handlade bara om kramp. Han spelar förmodligen på tisdag. Men vi vet mer i helgen.
frippe-borås skrev:Risk att det blir fler skador om inte Hult agerar!
Det sliter ont på de som är kvar o idag utgick Tedenby skadad! Status ??
Fylke74 skrev:Skulle magnetröntgas under dagen.
FirstSwitch skrev:Varför kan de inte ge en prognos ang när Wännström kan tänkas bli spelklar. Och varför är man så hemliga kring just honom?
FirstSwitch skrev:Varför kan de inte ge en prognos ang när Wännström kan tänkas bli spelklar. Och varför är man så hemliga kring just honom?
Klabbe skrev:Någon som vet om Wännström och Jaakola är tillbaka i full träning?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster