Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Åskan skrev:Mattias Tedenby har kommit närmare HV71. Hans mediokra start i Albany Devils med bara två mål på 12 matcher inget bra av en spelare som inte tillför så mycket defensivt. Mitt tips är att han spelar i HV nästa säsong. Tänk er Tedenby och Laine i samma lag.
Henning skrev:Åskan skrev:Mattias Tedenby har kommit närmare HV71. Hans mediokra start i Albany Devils med bara två mål på 12 matcher inget bra av en spelare som inte tillför så mycket defensivt. Mitt tips är att han spelar i HV nästa säsong. Tänk er Tedenby och Laine i samma lag.
Underbart! Jag drömmer om den dagen vi får se Tedenby - Ullström - Petersson i HV igenFasen vilken rolig kedja!
Inzaneclown skrev:Henning skrev:Åskan skrev:Mattias Tedenby har kommit närmare HV71. Hans mediokra start i Albany Devils med bara två mål på 12 matcher inget bra av en spelare som inte tillför så mycket defensivt. Mitt tips är att han spelar i HV nästa säsong. Tänk er Tedenby och Laine i samma lag.
Underbart! Jag drömmer om den dagen vi får se Tedenby - Ullström - Petersson i HV igenFasen vilken rolig kedja!
Offensivt är den ju rolig men defensivt kan det vara det sämsta som ställts på is
hammare7 skrev:Anser Vesa Toskala var en riktig stjärnvärvning........
EMILNB skrev:hammare7 skrev:Anser Vesa Toskala var en riktig stjärnvärvning........
När va han i HV?
didotto skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=825
Tror ni att Arlbrandt kommer att spela i Hv71 igen? Hans statistik från de senaste 4 säsongerna(denna inräknad) är minst sagt imponerande... Kontraktet går ut efter denna säsongen.
kny skrev:didotto skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=825
Tror ni att Arlbrandt kommer att spela i Hv71 igen? Hans statistik från de senaste 4 säsongerna(denna inräknad) är minst sagt imponerande... Kontraktet går ut efter denna säsongen.
Jag hade en förhoppning om att HV skulle värva honom redan inför säsongen 2011/2012. Men den förhoppningen sprack. Han är ju en egen produkt så det borde ju vara en enorm fördel. Offensivt en väldigt skicklig spelare som både kan avsluta samt spela fram sina lagkamrater.
De som har varit negativa till honom har kommit med argument som att han inte presterar i viktiga matcher samt att han är alldeles för dålig defensivt.
En av de två kan jag direkt slå hål på iaf. Han spelade 2+1 förra året när han sköt kvar LHC i ingemansland i säsongens sista match. Så visst leverar han under press!
Rex0z skrev:kny skrev:Jag hade en förhoppning om att HV skulle värva honom redan inför säsongen 2011/2012. Men den förhoppningen sprack. Han är ju en egen produkt så det borde ju vara en enorm fördel. Offensivt en väldigt skicklig spelare som både kan avsluta samt spela fram sina lagkamrater.
De som har varit negativa till honom har kommit med argument som att han inte presterar i viktiga matcher samt att han är alldeles för dålig defensivt.
En av de två kan jag direkt slå hål på iaf. Han spelade 2+1 förra året när han sköt kvar LHC i ingemansland i säsongens sista match. Så visst leverar han under press!
Om han är dålig i defensiven kan vi sätta honom som back, så som vi gjort med så många andra i laget
Han ratade ju bort HV i valet som föll till LHC.Vill minnas att HV var och ryckte i honom.didotto skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=825
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
mrcadaza skrev:Han ratade ju bort HV i valet som föll till LHC.Vill minnas att HV var och ryckte i honom.didotto skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=825
Tror inte han återvänder hit och jag tror inte att HV har det intresset heller. Men man ska ju aldrig säga aldrig.
knappast NHL. KHL eller en flytt hemåt. Hemlängtan och en viljestark fru kan bestämma fortsatt äventyr eller flytt hem.trancedanne skrev:Just nu så är han närmare NHL än HV
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
Jompii skrev:Niklas Hjalmarsson sprutar för tillfället in poäng i italienska Serie A (hockey).
Niklas har gjort 13 poäng (3+10) på 9 matcher vilket gör att han har det åttonde bästa PPG i hela Serie A. Han är endast 13 poäng ifrån ett nytt poängrekord
mrcadaza skrev:Kris Beech levererade och gjorde mål direkt för AIK. Tusan sjutton hakar om han gör en radda mål i fel tröja...
dekman skrev:mrcadaza skrev:Kris Beech levererade och gjorde mål direkt för AIK. Tusan sjutton hakar om han gör en radda mål i fel tröja...
Jag är väl en av få som gärna ser Beech i HV igen, speciellt nu när begränsningarna i antalet transatlantspelare är borta. En duktig hockeyspelare som gjorde tre riktigt bra säsonger (och en usel...) i HV och som trivs i klubben och i stan.
TimpanHV71 skrev:dekman skrev:mrcadaza skrev:Kris Beech levererade och gjorde mål direkt för AIK. Tusan sjutton hakar om han gör en radda mål i fel tröja...
Jag är väl en av få som gärna ser Beech i HV igen, speciellt nu när begränsningarna i antalet transatlantspelare är borta. En duktig hockeyspelare som gjorde tre riktigt bra säsonger (och en usel...) i HV och som trivs i klubben och i stan.
Och den säsongen han gjorde som var mindre bra var väl pga att han inte sommartränade med HV?
Förmodligen redo att anta en mindre lön här i HV eftersom detta är "hemma" som du säger, är han redo för en mindre roll ser jag mycket gärna Kris här igen
Undrar om Stille Bille har ngn som helst tanke på att fundera på att vända på telefonluren och höra sig för.
mrcadaza skrev:Kris Beech gjorde det igen och gör en bra match i sin helhe tför AIK.
Dessutom GWG.
Ja det smakar INTE mumma detta att han pytsar in mål. Undrar om Stille Bille har ngn som helst tanke på att fundera på att vända på telefonluren och höra sig för.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster