Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
frippe-borås skrev:Men kanske är ett troll som bara vill ha uppmärksamhet
lejacques skrev:Och nu skriver Alex att Gragnani är klar. Äh vafan säger ni. Ska vi släppa allt och inbilla oss i 51 minuter till att Gragnani är klar?
Nick skrev:lejacques skrev:Och nu skriver Alex att Gragnani är klar. Äh vafan säger ni. Ska vi släppa allt och inbilla oss i 51 minuter till att Gragnani är klar?
Ja va fan. I 51 min kan han vara hv spelare i våra hjärnor.
frippe-borås skrev:Nu skriver samma person att Jämtin är klar för Hv! Så det var nog ett troll! Eller?
lejacques skrev:Nick skrev:lejacques skrev:Och nu skriver Alex att Gragnani är klar. Äh vafan säger ni. Ska vi släppa allt och inbilla oss i 51 minuter till att Gragnani är klar?
Ja va fan. I 51 min kan han vara hv spelare i våra hjärnor.
41 minuter kvar. Så var ska vi placera honom?
Gragnani/Ytterell? Och så upp med Lehtonen på läktaren?
frippe-borås skrev:Nu skriver samma person att Jämtin är klar för Hv! Så det var nog ett troll! Eller?
lejacques skrev:Robert: Lillis kommer få ett helvete inför matchen mot Rögle. Vem tusan ska sitta? Kanske dags för Teden? Och så André och Jämtin rakt in i PP med Ljungh?
36 minuter kvar. Jag inbillar mig fortfarande.
frippe-borås skrev:Iskallt när det gäller rykten om spelare in till Hv är det senaste!
frippe-borås skrev:Iskallt när det gäller rykten om spelare in till Hv är det senaste!
Macce skrev:frippe-borås skrev:Iskallt när det gäller rykten om spelare in till Hv är det senaste!
Det senaste...har ju varit isglass hela tiden..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst