Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Dovahkiin skrev:Inget och ha enligt mig.
Pg79an skrev:Jaha då drog det igång en diskussion här igen.....
Kan ingen som vet hur man gör skapa en tråd : "Diskutera seriösa rykten"
Pg79an skrev:Mm men så tolkar inte jag det iaf, borde väl räcka med fakta i denna tråden just för att unvika glädjerus varje gång det är ett nytt inlägg bara för att någon drar igång en diskussion ang det seriösa ryktet??
Är fullt medveten om att Grundel platsar bland Seriösa rykten men denna tråden är ju den man är mest sugen på att läsa i dessa tider och att då bli fintad varje gång det är femtielva kommentarer på ett seriöst rykte blir det tråkigt,
Men va fan vet jag??
Pg79an skrev:Mm men så tolkar inte jag det iaf, borde väl räcka med fakta i denna tråden just för att unvika glädjerus varje gång det är ett nytt inlägg bara för att någon drar igång en diskussion ang det seriösa ryktet??
Är fullt medveten om att Grundel platsar bland Seriösa rykten men denna tråden är ju den man är mest sugen på att läsa i dessa tider och att då bli fintad varje gång det är femtielva kommentarer på ett seriöst rykte blir det tråkigt,
Men va fan vet jag??
Norrlandssupporter skrev:Pg79an skrev:Mm men så tolkar inte jag det iaf, borde väl räcka med fakta i denna tråden just för att unvika glädjerus varje gång det är ett nytt inlägg bara för att någon drar igång en diskussion ang det seriösa ryktet??
Men va fan vet jag??
Vilka andra trådar anser du vara en faktatråd? Eller anser du enkom att denna tråd är en faktatråd?
Vet du var syftet är med ett diskussionsforum?
GEE skrev:Pg79an skrev:Mm men så tolkar inte jag det iaf, borde väl räcka med fakta i denna tråden just för att unvika glädjerus varje gång det är ett nytt inlägg bara för att någon drar igång en diskussion ang det seriösa ryktet??
Men va fan vet jag??
Din frustration och uppgivenhet går verkligen att ta på! Tummen upp för ett kul inlägg!
Pg79an skrev:Norrlandssupporter skrev:
Ja nu blev det ju en diskussion om detta också ha ha ha
Har jag nånstans påstått att andra trådar är faktatrådar? Nu pratade jag om denna tråden ingen annan.
Nää Norrlandssupporter, jag har ingen aning.....klart jag har! Men det behöver ju inte betyda att alla TRÅDAR måste diskuteras. Men fortsätt ni tjöta på, förstår fortfarande inte varför det skulle vara så svårt med en speciell diskussionstråd till Seriösa. Måste ju ändå hålla med mig om att diskussionerna ibland kommer ifrån ämnet...... Som nu tex
frippe-borås skrev:Anledningen till att Grundel lämnar FBK är att han vill ha en större roll!
Då antar jag att han även vill ha det i HV71 och inte någon backup till en skadad spelare!
CarlTheMan skrev:HOCKEYKOLLEN @HockeykollenSHL ·
Noah Welch väljer mellan spel i Modo eller HV71 enligt uppgifter. #modose #HV71
Hockeymedia @Hockeymedia_nu
Enligt flera uppgifter håller HV71 på att sno Noah Welch framför ögonen på Modo. Upp till Welch nu!
Saxat från twitter. Ingen aning om trovärdighet dessvärre. Flytta gärna till "spelardrömmar".
CarlTheMan skrev:HOCKEYKOLLEN @HockeykollenSHL ·
Enligt flera uppgifter håller HV71 på att sno Noah Welch framför ögonen på Modo. Upp till Welch nu!
Saxat från twitter. Ingen aning om trovärdighet dessvärre. Flytta gärna till "spelardrömmar".
didotto skrev:CarlTheMan skrev:HOCKEYKOLLEN @HockeykollenSHL ·
Känns som att ryktet kommer från Twitter, alltså ett "Stepan-rykte" men vi får väl se.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster