Weirdo skrev:Hur fan kan Nubben låna ut Bengtsson till Oskarshamn?!
https://twitter.com/mattiaasp7/status/1 ... w1jck7VdhA
Så sjukt dumt
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Weirdo skrev:Hur fan kan Nubben låna ut Bengtsson till Oskarshamn?!
https://twitter.com/mattiaasp7/status/1 ... w1jck7VdhA
Zico skrev:Denna hype kring Hugo Fransson är helt otrolig. Visst, han var helt ok i träningsmatcherna men i de två shl-matcherna han spelade i början, mot Luleå och Malmö, avslöjades hans otillräcklighet på denna nivån. Sen vet jag inte hur många j-20 matcher ni som ropar på Fransson har sett. Själv har jag sett några och jag måste säga att i dagsläget har han åtminstone två backar före sig som gör det bättre.
Dessutom, i det läge HV befinner sig i, är inte juniorer lösningen om man inte är en super duper talang som Fisker Mølgaard. Men visst, på sikt kan Fransson bli riktigt bra. Men inte nu. Fast sen vet man inte. Juniorer utvecklas olika och kan ta stora steg ganska fort.
Och ni som vill ha bort Glad!? Varför? Jag tycker han gör det riktigt bra så här långt.
Zico skrev:Denna hype kring Hugo Fransson är helt otrolig..
1586kvadrat skrev:Shores lag vill ha något tillbaka. Exempelvis Miele. Jag säger ge dem VINJÅÅ. Toppcenter
mrnorrland skrev:1586kvadrat skrev:Shores lag vill ha något tillbaka. Exempelvis Miele. Jag säger ge dem VINJÅÅ. Toppcenter
Tycker inte vi ska skicka miele isåfall måste vi värva en till center. Miele var som bäst i Växjö när han inte fick spela 1 fiolen.
Enligt 15.48 scouting så kan han bli bra med sin defensiva styrka och låta andre vara mer offensiv. Dessutom är han bra på tekning som vi starkt behöver.han har hyfsat poängsnitt i AHl och 1 säsong i NLA
Bara punga upp nubben du har inget val
15:48 skrev:mrnorrland skrev:1586kvadrat skrev:Shores lag vill ha något tillbaka. Exempelvis Miele. Jag säger ge dem VINJÅÅ. Toppcenter
Tycker inte vi ska skicka miele isåfall måste vi värva en till center. Miele var som bäst i Växjö när han inte fick spela 1 fiolen.
Enligt 15.48 scouting så kan han bli bra med sin defensiva styrka och låta andre vara mer offensiv. Dessutom är han bra på tekning som vi starkt behöver.han har hyfsat poängsnitt i AHl och 1 säsong i NLA
Bara punga upp nubben du har inget val
Att släppa Miele mot denna kille kan vi väl ändå inte göra? Nättinen känns ju mer rimligt men vem vill ha en sjuk kille i utbyte? Vigneault ja.. Vet inte om Shore är killen som får AP att flyga heller men när marknaden är som den är så…
Weirdo skrev:”Men det finns en lösning i sikte. Inom ett par dagar kommer saker att hända” säger han till Expressen. Så vi lär inte behöva vänta för länge
1586kvadrat skrev:Shores lag vill ha något tillbaka. Exempelvis Miele. Jag säger ge dem VINJÅÅ. Toppcenter
Nutarviguld skrev:1586kvadrat skrev:Shores lag vill ha något tillbaka. Exempelvis Miele. Jag säger ge dem VINJÅÅ. Toppcenter
Vill inte vara bitter, men knappt jag ens vill ge bort Vinjåååå för denna killen, vi behöver en FÖRSTA center, någon som kan vara bättre än Miele, känns INTE som att något tyder på att denna killen är bättre än än vinjåååå eller ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst