frippe-borås skrev:Torp är verkligen inget vi behöver om vi någon gång ska tillbaka till toppen!
Skön snubbe men inget för ett topplag!
Håller med, men är HV71 ett topplag
Edit: om jag hade läst vad du skrev hade jag fått svaret på frågan, sorry
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
frippe-borås skrev:Torp är verkligen inget vi behöver om vi någon gång ska tillbaka till toppen!
Skön snubbe men inget för ett topplag!
Donjsone skrev:MIn drömvärvning alla kategorier är Pär Pettersson! Sedan han försvann från HV har de bara gått utför!
Junior skrev:Vill minnas att Hult sa i nån intervju i samband med att Arlbrandt värvades att man inte skulle värva mer.
Nutarviguld skrev:Vore ju en förstärkning helt klart men är det bara jag som tror att hv blir bättre med en ny pp back än med en ny forward ?
sammeandersson skrev:Som ni vet letar vi efter en ersättare till Brithén. Chad Kolarik ryktas vilja lämna Kloten och flera svenska klubbar har meddelat intresse. Är vi med och rycker?
http://swisshockeynews.ch/index.php/swi ... ort-player
jordfelsbrytare skrev:Enligt rykten flög Ekelund och Hult till Helsingfors imorse... kanske av någon trevlig anledning?
jordfelsbrytare skrev:Enligt rykten flög Ekelund och Hult till Helsingfors imorse... kanske av någon trevlig anledning?
Crille skrev:Dinamo Riga missar slutspelet i KHL.
Den här killen ser onekligen ut som säkra stålar!
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9145
Nutarviguld skrev:jordfelsbrytare skrev:Enligt rykten flög Ekelund och Hult till Helsingfors imorse... kanske av någon trevlig anledning?
Skämt ?
Nutarviguld skrev:Tänk er detta. Presskonferensen idag handlar om att dom förlänger Hults kontrakt. Anti klimax ?
KnoxStark skrev:Låter väldigt skumt detta. HV71 har vad jag vet aldrig kallat till presskonferens p g a kontraktförlängning. Det brukas ju alltid offentliggöras på deras hemsida i ett pressmeddelande.
Det måste handla om nått mer. Behöver inte vara något nyförvärv. Kan lika väl vara avsked eller annat. Dock går rykten om att Andreas Jämtin ska vara på väg tillbaka. Och ser man statistik sett på vad för spelare som hamnat i HV71 så är det väl inte omöjligt. Ännu en hemvändare. Hade ju dock sett en back förstärkning hellre än en forward (där vi har så det räcker)
Edit: E.C har förlängt enligt trovärdiga källor. Men att kalla till presskonferens enbart för det? Nja..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster