Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Diabolics skrev:Då har dansken valt ett nummer.

wk2431 skrev:Varför finns Bødker ännu inte med i truppen, på hemsidan?
CJ#17 skrev:Bødker intervjua i JP om den tuffa starten.
https://www.jp.se/2022-10-14/mikkel-boe ... ckligt-bra
En del av texten: – Poängmässigt har det gått jättetungt och det är inte roligt det. Jag vet om det också och det får jag ta på mina axlar – det är inte tillräckligt bra. Men spelet har gått bra tycker jag, jag har skapat ganska mycket och försöker att göra mitt bästa där ute varje dag. Men det är så klart poäng som krävs, det är det som många tittar på och det är inte där. Man får titta sig själv i spegeln, fortsätta gnugga och fortsätta att bli bättre för varje dag. Ja, det är bara att fortsätta gnugga, säger Mikkel Boedker.
Den VM- och OS-meriterade forwarden konstaterar också att det finns en risk att det kan ”sätta sig på huvudet” när det inte går som tänkt.
shitkicker skrev:CJ#17 skrev:Bødker intervjua i JP om den tuffa starten.
https://www.jp.se/2022-10-14/mikkel-boe ... ckligt-bra
En del av texten: – Poängmässigt har det gått jättetungt och det är inte roligt det. Jag vet om det också och det får jag ta på mina axlar – det är inte tillräckligt bra. Men spelet har gått bra tycker jag, jag har skapat ganska mycket och försöker att göra mitt bästa där ute varje dag. Men det är så klart poäng som krävs, det är det som många tittar på och det är inte där. Man får titta sig själv i spegeln, fortsätta gnugga och fortsätta att bli bättre för varje dag. Ja, det är bara att fortsätta gnugga, säger Mikkel Boedker.
Den VM- och OS-meriterade forwarden konstaterar också att det finns en risk att det kan ”sätta sig på huvudet” när det inte går som tänkt.
Läste det där. Vilket är ditt intryck?
Etrox skrev:Ett "A" på Boedker i går. Då jag inte såg matchen, vem hade blivit av med sitt?
Fylke74 skrev:Mikkel påminner väldigt mycket om någon med sin åkstil.
Kommer dock inte på vem. Hilfe!

Nick skrev:Han spelar mer än vår bästa målskytt. Frågan är. Har nån som floppat som denna kille någonsin haft de förtroendet som Boedker har? Dags att minska speltiden. Ge den till Foppa och Fisker Moelgard.
Littleshrimp skrev:Nick skrev:Han spelar mer än vår bästa målskytt. Frågan är. Har nån som floppat som denna kille någonsin haft de förtroendet som Boedker har? Dags att minska speltiden. Ge den till Foppa och Fisker Moelgard.
Håller med! Hade förväntat mig mer av honom, en riktig besvikelse så här långt. Hänger han löst? Känns som att han bara åker runt på sina skridskor men skapar aldrig något eller har han alldeles för dåliga medspelare? Vilket i förvisso inte stämmer då han har fått spela med exempelvis André.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster