Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Diabolics skrev:Sjukt att vi inte hade en tråd om killen sen innan!!!
Hojta när ni hör om vilket nummer han skall ha!!!
rawanduzz skrev:Bra värvning!
Håller hög HA klass helt klart.
Hans hjärta för klubben är större vad jag trodde då han bryter ett SHL kontrakt till förmån för Hv.
Fint!
Robert.76 skrev:Diabolics skrev:Sjukt att vi inte hade en tråd om killen sen innan!!!
Hojta när ni hör om vilket nummer han skall ha!!!
Gissar på 38
lejacques skrev:"Jag stötte på Johan (Hult) och lyfte frågan om det fanns en chans och på den vägen är det. HV har alltid funnits i mina baktankar och nu när den möjligheten gavs fanns det inget att tveka på."
Vilken jävla hjälte. Han såg sin chans och han tog den.
Diabolics skrev:lejacques skrev:"Jag stötte på Johan (Hult) och lyfte frågan om det fanns en chans och på den vägen är det. HV har alltid funnits i mina baktankar och nu när den möjligheten gavs fanns det inget att tveka på."
Vilken jävla hjälte. Han såg sin chans och han tog den.
Vi får hoppas att han får göra en "arla": komma hem och avsluta på topp!

lejacques skrev:Uuuunderbar värvning. Fem plus. Nu tror jag vi ska ta ner förväntningarna något på vad han kommer att prestera. Jag ser honom som en stabil 5-7:e back. Däremot kommer han bidra med så enormt mycket hjärta. Med Torp i laget har vi liksom ökat klubbhjärtat med 100 procent sett till föregående säsong.
Säger inte lite om hur mycket Torp älskar HV när han bryter kontraktet med IKO. Sannolikheten att Torp spelat i HV igen var nog minimal så länge de var ett SHL-lag. Men när de åkte ut såg Torp sin chans. Fint att det blev två år så han får vara med på resan.
Kamy skrev:Tycker Hult får lite väl mkt cred för denna värvning. Står ju artikeln att det var Torp som kontaktade Hult. Hult har säkert kollat med Sammen och Stille innan han sajnat Torp oxå.
Kamy skrev:Tycker Hult får lite väl mkt cred för denna värvning. Står ju artikeln att det var Torp som kontaktade Hult. Hult har säkert kollat med Sammen och Stille innan han sajnat Torp oxå.
Dovahkiin skrev:Kamy skrev:Tycker Hult får lite väl mkt cred för denna värvning. Står ju artikeln att det var Torp som kontaktade Hult. Hult har säkert kollat med Sammen och Stille innan han sajnat Torp oxå.
Well det kvittar för det är en stabil värvning med massor av hjärta och ledarskap.
trisse skrev:Kamy skrev:Tycker Hult får lite väl mkt cred för denna värvning. Står ju artikeln att det var Torp som kontaktade Hult. Hult har säkert kollat med Sammen och Stille innan han sajnat Torp oxå.
+1 på den. Haha tycker det är kul samtidigt. Spelare kontaktar Hult och inte tvärtom
Glömde tillägga. Vilken härlig kille Torp är. Känns riktigt skönt att han är tillbaka
Kamy skrev:Dovahkiin skrev:Kamy skrev:Tycker Hult får lite väl mkt cred för denna värvning. Står ju artikeln att det var Torp som kontaktade Hult. Hult har säkert kollat med Sammen och Stille innan han sajnat Torp oxå.
Well det kvittar för det är en stabil värvning med massor av hjärta och ledarskap.
Värvningen i sig ifrågasätter jag inte, den är utmärkt och jag är supernöjd. Har alltid gillat Torp! Men det som inte kvittar är att Hult får cred och nu börjar han hyllas från vissa håll. Den mannen förtjänar inga cred what so ever. Han har bidragit till att ha spelat ner oss till Allsvenskan!
Dovahkiin skrev:
Jag gillar inte Hult heller och vill han ska bort, känner dock att som Stillman sa dags glömma och gå vidare (inte så lätt) men det är tråkigt om vi ska ha massa focus på en usel SC.
Sir Ward skrev:Vet att flertalet innan varit rejält negativ med Torp till HV.
Men men, nog om det.
Varmt välkommen Nichlas "Torpeden" Torp.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst