Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
dekman skrev:Ytterell till JP:– Jag känner helt enkelt väldigt starkt för HV71. Jag är från länet, jag har vuxit upp med klubben och det är här jag vill spela. Och jag känner verkligen att jag inte är färdig med HV.
– Förra gången jag var här fick jag första säsongen förstörd på grund av en skada och den andra var väldigt tumultartad på det personliga planet med en separation. Man försöker tänka att det inte ska påverka ens hockey men det är klart att det gör det.
Diabolics skrev:dekman skrev:frippe-borås skrev:Ytterell och SHL gifte sig inte. Däremot så var han riktigt bra i Leksand när de låg i Allsvenskan.
Men jag hade ju hellre sett något säkrare. Men inget förvånar mig längre när det är Hult som bygger laget ännu en gång.
Men nu har vi rutinerade coacher som förhoppningsvis kan skola han riktigt. Men det luktar antingen fågel eller fisk. Offensiven tvekar jag inte på men försvarsmässigt skrämmer mig.
Well, du hade ju inte tvekat på att värva Ytterell när han kom hit för fyra år sen heller... om man nu ska vara ärlig. Men antar att det är lätt att vara glömsk och skälla på Hult när en värvning inte blir så lyckad med facit i hand?
"av frippe-borås » 12 maj 2017, 13:56
Äntligen!
En grym PP back med ruggigt skott från blå!
I Hv kommer han utvecklas till en toppback var så säkra!
Tror ingen kommer vara tveksam efter säsongen!"
Du hade fel då, det kan vi i alla fall konstatera. Hoppas att du har fel den här gången också.
Haha, lite kul, jag är säker på att det går att gräva upp liknande inlägg från mig själv, det är ju därför vi är här, för att ge uttryck för hopp och förtvivlan!!!!![]()
Detta inlägg inspirerar mig att starta en tråd om våra absolut mest pinsamma inlägg över åren. Sånt som med facit i hand gör att man får stå där med dumstruten. Vågar ni andra detta? Har vi så mycket ödmjukhet inför vårt eget tillkortakommande?
frippe-borås skrev:Nu säkrar jag med att han antingen blir fågel eller fisk.
Weirdo skrev:https://www.facebook.com/watch/?v=2015031932133960
Han får gärna göra någon sådan till
Pg79an skrev:Kanske är oviktigt var man står i sitt supportande men faktum är att jag själv har hört honom säga att han avskyr HV, dock nåt år innan han kom till HV första vändan.
dekman skrev:Pg79an skrev:Kanske är oviktigt var man står i sitt supportande men faktum är att jag själv har hört honom säga att han avskyr HV, dock nåt år innan han kom till HV första vändan.
Och? Det är proffs vi pratar om. Det är möjligt att han sagt att han "avskyr" HV under tiden han spelar i ett annat lag. Men hockeyspelare på den nivån är inte supportrar, de är yrkesmän. Skulle en spelare på riktigt avsky ett lag så skulle han aldrig gå dit. (Jag tror t.ex inte vi får se bröderna Sandberg representera Djurgården). Se bara på Kinnvall f.ö, som är uppvuxen i Gävle, sett Brynäs sen barnsben och var en av de som grät mest när HV åkte ut mot just Brynäs.
Ytterell till JP skrev:– Förra gången jag var här fick jag första säsongen förstörd på grund av en skada och den andra var väldigt tumultartad på det personliga planet med en separation. Man försöker tänka att det inte ska påverka ens hockey men det är klart att det gör det.
dekman skrev:Pg79an skrev:Kanske är oviktigt var man står i sitt supportande men faktum är att jag själv har hört honom säga att han avskyr HV, dock nåt år innan han kom till HV första vändan.
Och? Det är proffs vi pratar om. Det är möjligt att han sagt att han "avskyr" HV under tiden han spelar i ett annat lag. Men hockeyspelare på den nivån är inte supportrar, de är yrkesmän. Skulle en spelare på riktigt avsky ett lag så skulle han aldrig gå dit. (Jag tror t.ex inte vi får se bröderna Sandberg representera Djurgården). Se bara på Kinnvall f.ö, som är uppvuxen i Gävle, sett Brynäs sen barnsben och var en av de som grät mest när HV åkte ut mot just Brynäs.
HV-supportern skrev:dekman skrev:Pg79an skrev:Kanske är oviktigt var man står i sitt supportande men faktum är att jag själv har hört honom säga att han avskyr HV, dock nåt år innan han kom till HV första vändan.
Pär Albrandt sa väl något liknande om HV när han spelade i Linköping. Kommer inte ihåg exakt vad det var, men han störde sig på HV och fansen och tyckte det var extra kul att vinna mot just oss. Det slutade med att han avslutade karriären i HV.
Diabolics skrev:Ett snyggare nummer, helt klart. 66 är ett fult nummer på en tröja
Diabolics skrev:Ett snyggare nummer, helt klart. 66 är ett fult nummer på en tröja
HV-supportern skrev:Diabolics skrev:Ett snyggare nummer, helt klart. 66 är ett fult nummer på en tröja
Klokt beslut. Någon Mario Lemieux är han ju inte.
trisse skrev:HV-supportern skrev:Diabolics skrev:Ett snyggare nummer, helt klart. 66 är ett fult nummer på en tröja
Klokt beslut. Någon Mario Lemieux är han ju inte.
Nä och ingen Ovechkin heller! Hoppas han kan komma upp i Doughty nivå i alla fall
Diabolics skrev:
fy för i självaste helvete vilken usel musiksmak.
Får man tycka det, eller är det ett personangrepp... ?
Diabolics skrev:
fy för i självaste helvete vilken usel musiksmak.
Får man tycka det, eller är det ett personangrepp... ?

lejacques skrev:En tillfällighet att HV:s två svackor inträffar i samband med att Ytterell skadar sig? Säger det igen. Man ska inte underskatta Ytterells betydelse för den här allsvenska HV-upplagan.
Hoppas han återhämtar sig fort och är matchredo så snart som möjligt!
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster