Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Blue Vision skrev:Camara avstängd säsongen ut enligt Expressen, och riskerar sparken (lär sparkas). Vad har egentligen hänt sedan man förlängde kontraktet?
Blue Vision skrev:Camara avstängd säsongen ut enligt Expressen, och riskerar sparken (lär sparkas). Vad har egentligen hänt sedan man förlängde kontraktet?
mrnorrland skrev:Lika bra att kicka han direkt om nu är permanent avstängd iår ska få sparken efter säsongen
Väldigt konstigt och är väldigt nyfiken vad har han gjort? Slagits som de ryktas om på facebook? Blivit arg? Gjort en hannula?
Zico skrev:...nog är det i så fall ett gigantiskt misslyckande för Johan Hult som inte har haft förmågan att läsa av detta innan han förlängde.
Zico skrev:Blue Vision skrev:Camara avstängd säsongen ut enligt Expressen, och riskerar sparken (lär sparkas). Vad har egentligen hänt sedan man förlängde kontraktet?
Jag har ingen aning om vad som har hänt, men något ganska allvarligt måste det vara. Men jag skrev redan i höstas om Camaras dåliga attityd på träningar och vi har väl alla sett hans dåliga engagemang och lojhet under matcherna under 2020. Jag är inte förvånad om det blir så att han till slut får sparken, men, men.........nog är det i så fall ett gigantiskt misslyckande för Johan Hult som inte har haft förmågan att läsa av detta innan han förlängde.
jordfelsbrytare skrev:https://www.hv71.se/article/vcljak7eq-3iaijd/hv71-bryter-med-anthony-camara
HV71 sparkar Camara!
Diabolics skrev:jordfelsbrytare skrev:https://www.hv71.se/article/vcljak7eq-3iaijd/hv71-bryter-med-anthony-camara
HV71 sparkar Camara!
Hmmm. Brutit mot värdegrunden. Jag är inte krishanterare, men varför inte gå ut med vad det handlar om, för att direkt kväsa skiten och sedan kunna gå vidare?
Diabolics skrev:Zico skrev:...nog är det i så fall ett gigantiskt misslyckande för Johan Hult som inte har haft förmågan att läsa av detta innan han förlängde.
Samtidigt måste man ju jobba med en spelare som har problem, man kanske hade positiv utveckling ett tag, det är ändå människor vi pratar om, arbetsgivaransvar, allt det där.
Jag kan inte hacka på någon som försöker hjälpa till, dock finns det ju gränser, och det verkar som en sådan gräns överskridits.
Zico skrev:Diabolics skrev:Zico skrev:...nog är det i så fall ett gigantiskt misslyckande för Johan Hult som inte har haft förmågan att läsa av detta innan han förlängde.
Samtidigt måste man ju jobba med en spelare som har problem, man kanske hade positiv utveckling ett tag, det är ändå människor vi pratar om, arbetsgivaransvar, allt det där.
Jag kan inte hacka på någon som försöker hjälpa till, dock finns det ju gränser, och det verkar som en sådan gräns överskridits.
Absolut ska man jobba med spelare som har problem, men ändå......att förlänga kontraktet med två år för att en månad senare bryta är ju huvudlöst. För detta var inte så jäkla svårt att förutse, tyvärr.
Diabolics skrev:jordfelsbrytare skrev:https://www.hv71.se/article/vcljak7eq-3iaijd/hv71-bryter-med-anthony-camara
HV71 sparkar Camara!
Hmmm. Brutit mot värdegrunden. Jag är inte krishanterare, men varför inte gå ut med vad det handlar om, för att direkt kväsa skiten och sedan kunna gå vidare?
Zico skrev:Absolut ska man jobba med spelare som har problem, men ändå......att förlänga kontraktet med två år för att en månad senare bryta är ju huvudlöst. För detta var inte så jäkla svårt att förutse, tyvärr.
jordfelsbrytare skrev:Diabolics skrev:jordfelsbrytare skrev:https://www.hv71.se/article/vcljak7eq-3iaijd/hv71-bryter-med-anthony-camara
HV71 sparkar Camara!
Ja nu öppnar ju Hult o co dörren för 1 miljon olika scenarier alternativa sanningar och diverse rykten.
Diabolics skrev:Zico skrev:Absolut ska man jobba med spelare som har problem, men ändå......att förlänga kontraktet med två år för att en månad senare bryta är ju huvudlöst. För detta var inte så jäkla svårt att förutse, tyvärr.
Den bedömningen gör vi utan någon som helst insikt i processen, typiskt människor att springa iväg och döma till höger och vänster på ett par indicier etc. Du tycker säkert du har fog för din självsäkerhet, jag är av en väldigt olik åsikt. Detta bland annat efter många år som personalansvarig. Det är aldrig så enkelt som man vill få det till. Det är alltid "skitenkelt", "man ser ju direkt", "detta är uppenbart" etc etc etc, när det gäller saker på internet och rykten, men sen när något händer en själv, jag då jävlar haglar borförklaringarna för just JAG har hamnat i en situation som är JÄÄÄÄÄÄTTTTTTEEEEEEESVÅÅÅÅÅÅÅR..........![]()
Sannolihetsmässigt är det: hade det varit enkelt, hade detta inte hänt.
Detta betyder dock inte att det kan vara som du säger, dvs en av de mest uppenbara felaktighet som någonsin gjorts i hockeysverige. Men sannolikhetsmässigt är det ... mindre sannolikt ...
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst